SSO z Lydią Kinglake: Powrót + PPK

2016/04/21

Powrót + PPK

Heloł
  It's mee...


Powracam! Właściwie dzięki jednej bardzo mądrej osóbce, która rozpoznała mnie ostatnio w SSO i w sekrecie powiedziała, że warto :) Dzięki!


No, a czyż idealnym momentem na powrót nie jest również czas dodania nowego terenu?
No właśnie. Odpowiedź sama ciśnie się na usta :)

W każdym razie zmieniłam trochę wygląda bloga - teraz powinien być czytelniejszy, zdjęcia bardziej dopasowane i w ogóle wszystko powinno być lepiej. Czy będzie? Kto wie!

A teraz - nowy teren.
Jest świetny, ekstra, najlepszy. Szkoda, że nie ma stajni, bo z marszu bym się przeniosła. No, ale nie można mieć wszystkiego. 
Spokojnie, nie będę opisywać zadań, bo nie wierzę, że jeszcze ich nie zrobiliście ;)
Questy były spoko. Dało się zarobić sporo PD. Jest ok. Szkoda tylko, że nie można z powrotem popłynąć na Wybrzeże Smutku. Fajnie się tam chodziło po skałkach :c



Co najlepsze?
Dzikie konie. Są świetne. Mogłabym godzinami z nimi biegać. Wydają mi się troszkę niewymiarowe, bo są mniej więcej takie, jak Islandy. Może nawet trochę mniejsze. A moje Dzikusy są chyba trochę opóźnione :/ Gracze, którzy również biegną w tym samym czasie co ja, zatrzymują się i ruszają dużo wcześniej xD
Plus tego taki, że nie muszę dawać ich do ignora :P

Nie zwracajcie uwagi na Dzieciaka - on już tak ma, że idiotycznie wychodzi na zdjęciach xD

Zabawa w DK będzie teraz bardziej urozmaicona. Sama tylko raz uczestniczyłam w tej grze (bo nie przepadam), ale mam sporo koleżanek, które uwielbiają się w to bawić. I są wniebowzięte!




Hermit jest taki świetny :) Tak mi go żal, że ciągle jest taki samotny :c Przynajmniej ma swoje konie





A tak z innej beczki. W całej aferze związanej z nowym terenem - czy ktoś zauważył nową, ładną ścieżkę niedaleko Stajni Nowej Grani? Zaraz przy torze :) Nawet ładnie się prezentuje.



A u mnie? Co u mnie...
Zmiany :) Jestem w ekstra klubie - Valedale Eagles (liderka się kłania xD).
Parę nowych koni wpadło mi do stajni :) Nowe włosy też są :)

Będę lecieć, bo już późno, a muszę wstać o wpół do szóstej :c


2 komentarze:

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka