SSO z Lydią Kinglake: Double!

2016/01/29

Double!


Witam, witam!

Nie miałam ostatnio czasu na wrzucenie aktualizacji, za co bardzo przepraszam, ale myślę, że każdy i tak sprawdza je na stronie SSO.

Ale za to! Informuję, że zespół rozpoczął weekend Podwójnych StarCoins! Także bierzcie swoje oszczędności lub żulcie od rodziców, jak kto woli xD i kupujcie ile wlezie!



Chciałabym także wytłumaczyć moją nieobecność. Wiecie jak to jest. Coraz rzadziej wchodzę na SSO. Nie tylko dlatego, że nie mam czasu. Mam już ten 17, prawie 18 lvl i nie bardzo jest co robić. Aktualizacje też są, szczerze, coraz gorsze. Mało zadań jest dodawanych. Moje przyjaciółki, które poznałam dzięki StarStable także wchodzą coraz rzadziej. Dziewczyny z klubu też. Dziennie są max 2 osoby, a jestem w takim klubie, gdzie każdy, poza grą, ma swoje własne życie. Szkołę, studia, a nawet i pracę. I nie jest łatwo wchodzić codziennie żeby pograć. A to wszystko sprowadza się do jednej rzeczy:

brak czasu=brak wchodzenia na grę=brak postów

No bo o czym można pisać na blogu o grze, w którą coraz rzadziej się gra xD

Także, takim smutnym wytłumaczeniem chciałabym zakończyć tego posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka