SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 09.11 - nowe maści koni

2016/11/09

Aktualizacje 09.11 - nowe maści koni

W nowej aktualizacji dostaliśmy całkowicie nowe odsłony trzech ras.
Nowe maści tym razem dostał koń lipicański, sportowy koń fryzyjski oraz kuc walijski.


Kuc Walijski

Jeśli mam być szczera, to szczególnie mnie on nie zachwycił. Na zdjęciach nie widać, ale maść ma bardzo podobną do skarogniadego Morgana z Jodłowego Gaju. Jest ładny, ale nie powala.
Podejrzewam, że nie kupiłabym go nawet gdyby mi się spodobał - posiadam już jednego kuca i ciągle siedzi na wyspie :)
lubię szybkie konie, ok? xD

Sportowy Koń Fryzyjski

Jest ładny, śnieżnobiały w końcu! i... No generalnie w miarę mi się podoba. Zdecydowanie bym kupiła, gdyby był to koń innej rasy. Nie przepadam za Fryzami. Co prawda mam już trzy fryzyjczyki, ale odkąd w grze pojawiły się Lipicany, te konie spadły z czołówki mojej listy gdzieś na dół. Jakoś już mnie nie zachwycają ;)

Koń Lipicański

Zdecydowanie stwierdzam, że kocham Lipki jeszcze bardziej, odkąd zobaczyłam tego maluszka. Są jedną z moich ulubionych ras, razem z Islandami. Co prawda Lipicany nie występują w gniadej maści, ale kto by na to patrzył w grze, prawda?

Dodatkowo do JCP wleciała nowa kolekcja zimowych ubrań, które nie zachwyciły mnie niczym szczególnym. Co prawda podobają mi się jedne z dwóch par spodni, ale noszę tylko spodnie, które mają +5 szybkości, więc nie kupuję.
Targ Koni tym razem rozkłada się w Forcie Pinta i już za tydzień będziemy mogli na niego wjechać... Mam nadzieję, że już wtedy ujrzę na nim stare Fryzy!


2 komentarze:

  1. te konie są cudowne ja mam białego fryza sportowego jestem z niego bardzo zadobolona

    OdpowiedzUsuń
  2. jak je zobaczyłam to takie wowwowowowowo mam je wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka