SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 02.11 - nowy targ...

2016/11/02

Aktualizacje 02.11 - nowy targ...

Nadszedł czas na kolejną środową aktualizację (i moje cotygodniowe rozczarowanie brakiem jakichkolwiek zadań).

W tym tygodniu do gry zostaje wprowadzony nowy targ oferujący Nam całkowicie nowe ubrania i sprzęt, którego nie ma w JCP.

Oficjalne otwarcie już w tym tygodniu w Srebrnej Polanie!

I jak co dwa tygodnie - Targ Koni pojawi się dziś na Arenie Stajni Jorvik.

Dodatkowo na SSO'wy kanał na YT powracają wieści z gry... Ale, ale! Gdzie się podziała Matilda?!


2 komentarze:

  1. także jestem rozczarowana :( Ale te ubrania nie są takie złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także spodziewałam się czegoś lepszego. Ubrania raczej nie przypadły mi do gustu, jedynie sweterek. Może następnym razem dodadzą coś bardziej wybuchowego.
    Pozdrawiam, Alice Darkshield.

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka