SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 30.11 - nowe stajnie i Święta!

2016/12/01

Aktualizacje 30.11 - nowe stajnie i Święta!

Tak, tak, wiem! Znów spóźniam się z postem dotyczącym aktualizacji, ale muszę przyznać, że poniósł mnie melanż. 
Byłam tak podekscytowana nie tylko stajniami, ale i zadaniami, że stwierdziłam, że post może poczekać. Zwłaszcza, że nie chciałam, aby był on kiepskiej jakości.
Jak wszyscy wiedzą wczoraj do gry zawitały nowe stajnie. Razem z nimi pojawiło się też parę drobnych problemów, jak przeciążone serwery, znikające konie oraz ogólny chaos nowych stajni.

Od wczoraj już parę razy serwery został zamykane, aby naprawić błędy. Nie martwcie się jednak - każdy będzie miał możliwość zobaczenia nowych stajni, jak tylko opadnie sensacja z nimi związana - nigdzie się nie wybierają!

Dodatkowo od wczoraj mamy możliwość zrobienia zadań świątecznych. Nie zmieniły się one od zeszłego roku zupełnie niczym, ale i tak je kocham.
Byłam nimi tak zaaferowana, że nawet nie zwróciłam szczególnej uwagi na stajnię. To naprawdę świetne uczucie móc w końcu zrobić zadania inne, niż to na repkę. A widok żółtej kropeczki na mapie to po prostu wniebowzięcie!

Przynajmniej na początku tak było... Jak szybko się okazało - SSO postanowiło kolejny raz przekazać mi wiadomość, że szczerze mnie nienawidzi i pozostawić mi durne 65 PD do 19 lvl.
Tak, muszę czekać kolejny tydzień.

Ale, ale! Czekanie umila mi trenowanie koni oraz podekscytowanie Miastem Jorvik, które wchodzi do gry już za tydzień!
Niesamowicie się cieszę, że 19 lvl wbiję na zadaniach odblokowujących go oraz, że na najnowszy teren wjadę już z piękną 19 przy nazwie postaci. 

Dodatkowo do gry wprowadzeni zostali moderatorzy chatu, którzy funkcjonują już na naszych polskich serwerach w trosce o nasze bezpieczeństwo i miłą rozgrywkę.

Szykuje się także nowa opcja na stronie Satr Stable. Po zalogowaniu na swoje konto, między zakładkami pojawiła się nowa strona "Zaproś Przyjaciela".



Jak na razie nie jest jeszcze dostępna, lecz nasuwa mi się pytanie do czego będzie służyć.

Czy będzie to może możliwość współdzielenia konta czy może zwykłe zaproszenie do stworzenia konta poprzez e-mail?

Tego zapewne dowiemy się w przyszłości!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka