SSO z Lydią Kinglake: Random Picture Challenge

2017/07/28

Random Picture Challenge

Witajcie!
Parę dni temu zostałam nominowana do challenge'u, który stworzyła Savannah Darkbaker [LINK]. Nominację otrzymałam od Danieli Moonwood [LINK].
Na czym polega zabawa?


Challenge polega na wylosowaniu każdego elementu Naszego outfitu.
W tym właśnie celu wszystkie moje 49 koni powędrowało na padok, a wszystkie zestawy z inwentarza wrzucone zostały do szafy. Następnie zaczęłam losowanie.
Zaczęłam od konia - wylosowałam kartę z menu padoku, a następnie z zamkniętymi oczami wybrałam konia. Padło na mojego FarCry - island.
Kolejną rzeczą, którą zrobiłam było wylosowanie stroju. Jako że w szafie zawsze mam porządek nie było to zbyt trudne. Po kolei otwierałam karty z danym rodzajem odzieży i losowałam z zamkniętymi oczami. Tak samo zrobiłam ze sprzętem.
Jak można było się spodziewać - cały outfit pasował do siebie jak pięść do nosa. Jedyne, co udało mi się dobrać to owijki i koszulkę - jakimś cudem obydwie te rzeczy miały tę samą tematykę - płomienie :")
Kolejną rzeczą było wylosowanie miejsca na moją sesję. W tym momencie otworzyłam mapę i pomachałam kursorem po ekranie z zamkniętymi oczami. Wypadło na małą, otwartą plażę na PPK, gdzie kiedyś odbywały się zadania z Dzikimi Końmi.

Oto efekty mojego losowania:



Serdecznie dziękuję Danieli za nominację. Osobę, którą nominuję ja jest Sasha Bluestep [LINK].

3 komentarze:

  1. Savannah Darkbaker go stworzyła, ja stworzyłam Real Moment Challange :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką informację dostałam od Danieli, ale dziękuję za poprawę :D Już zmieniam w poście :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację! <3
    Jutro na pewno pojawi się ten challenge na moim blogu. ;D
    - Sasha Blue.

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka