SSO z Lydią Kinglake: Beginner Challenge

2017/08/19

Beginner Challenge

Witajcie!
Jakiś tydzień temu zostałam nominowana do "Beginner Challenge" przez Danielę Moonwood. Wyzwanie stworzonę zostało przez Anastasię Strawberryleaf.

Zapraszam do dalszego czytania, aby dowiedzieć się na czym on polega!



Omówmy najpierw zasady. Cała zabawa polega na tym, aby spośród swoich ubrań z kodów oraz zadań wybrać cały outfit oraz sprzęt dla konia. Następnie wsiadamy na startowca, udajemy się w miejsce, do którego dostęp mają osoby bez SR i robimy sesję zdjęciową. Zdjęcia opublikowane na blogu nie mogą być w żaden sposób przerobione.

Muszę powiedzieć, że wybranie w miarę pasującego zestawu z tak ograniczonej liczby ubrań jest piekielnie trudne. Zwłaszcza, że większość ciuchów z kodów lub zadań sprzedałam lub wyrzuciłam, gdyż miały najzwyczajniej w świecie bardzo słabe staty. Takim sposobem zostałam z garstką ubrań, z których musiała skleić jakiś przyzwoity strój. Nie wyszło to zbyt pięknie, ale powiedzmy, że większość rzeczy w miarę pasuje. Błagam, nie zwracajcie uwagi na siodło, jest kompletnie od czapy. Na swoją obronę mam tylko to, że jedynie siodła z kodów/zadań, które posiadam są albo białe albo dziwnie fioletowe/różowe.











Jak widzicie miejscem, które wybrałam na sesję jest plaża Moorland i jej okolice.

Podsumowanie stroju:

Czapka - "Uliczny kapelusz"
Sweter - "Niebieski dziany sweter bawełniany"
Spodnie - "Czarne spodnie urodzinowe"
Buty - "Buty do ujeżdżania deluxe"
Rękawiczki - "Rękawice do ujeżdżania deluxe"

Siodło - "Białe siodło VIP"
Czaprak - "Czaprak pod siodło 'Śnieżynka'"
Uzda - "Stylowe ciemnoniebieskie ogłowie"
Owijki - "Stylowe ciemnoniebieskie owijki na kopyta"

Do wyzwania nominuję Renee Winterbridge!

4 komentarze:

  1. Miło z Twojej strony Lydia, tylko jest jeden mały problem. Ja nie mam ciuchów z kodów bo wszystkie posprzedawałam jak chciałam coś kupić innego a wyposażenie dla konia mam tylko jedne i także jest kupione. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. To siodło vip nie jest czasem ze sklepu dla sr lt?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka