SSO z Lydią Kinglake: Nowe zadania - opis i zdjęcia

2017/08/09

Nowe zadania - opis i zdjęcia

Tak jak obiecałam - zamieszczam post o najnowszych zadaniach. Ostrzegam natomiast, że post ten zawiera mnóstwo spojlerów, także proszę najpierw przemyśleć czy na pewno chcecie dowiedzieć się co się działo :D

Zanim jednak przejdę do opisu zadań przedstawię moją opinię na ich temat.
Ogólnie zadania są dobrze przemyślane - fabuła i wydarzenia są bardzo ciekawe. Jak dla mnie wykonanie ich trwało zbyt krótko - robiłam je około 30 minut, więc jak na zadania fabularne nie jest to zbyt dużo. Szczerze myślałam, że będą one podzielone na parę dni. Dodatkowo końcówka zadań dosyć mnie zszokowała, myślałam, że zakończą się one zupełnie inaczej. Jeśli mam być szczera to o wiele bardziej podobały mi się zadania, w których mieliśmy odblokować dostęp do Epony.
Jeśli jesteście ciekawi co takiego wydarzyło się podczas rozgrywki zapraszam do dalszego czytania!



Zadania rozpoczynamy u Frippa, który jak zwykle znajduje się w Kamiennym Kręgu w Valedale. Mówi on nam, że jedyna droga, prowadząca do Pandorii to droga przez portale. Aby je uaktywnić potrzebujemy zworników. Są to kamienie druidów, dzięki którym można podróżować przez portale w różne miejsca. Zwornik, który uaktywni drogę do Pandorii jest gdzieś w Dolnie Ukrytych Dinozaurów. Aby dostać się tam jak najszybciej naszym zadaniem jest udanie się do Avalona, który posiada kamień, który uaktywni portal prowadzący z Kręgu do mroźnej krainy. Po wizycie u Avalona udajemy się z powrotem do Frippa i umieszczamy kamień w odpowiednim miejscu, dzięki czemu w szybki sposób możemy przenieść się do DUD.








Po wejściu razem z Lindą w aktywny portal przenosimy się na ścieżkę łączącą Krąg z DUD. Przeskakujemy przez parę murków, omijamy parę gejzerów i wchodzimy w kolejny portal, który zabiera nas do DUD.








Następnie Linda prowadzi naszą postać do miejsca, gdzie ukryty jest kolejny zwornik. Razem przy pomocy magii otwieramy przejście do Skarbca Kamieniarza.




Okazuje się jednak, że zwornika pilnuje Kamieniarz - duch, który dawno temu służył samemu Jonowi Jarlowi. Nie jest on skłonny do oddania magicznego kamienia i daje nam zadanie - ukrywa w zawiłych korytarzach trzy fragmenty pieczęci. Naszym zadaniem jest je odnaleźć i włożyć w prawidłowe miejsca.


Po zebraniu i włożeniu w odpowiednie miejsca wszystkich części układanki duch daje nam dostęp do komnaty, w której umieszczony jest zwornik.


Po wyjściu z komnaty udajemy się z powrotem do Kręgu używając portalu. Tam zamieniamy zwornik otwierający portal do DUD z tym, który prowadzi do Pandorii. Od Frippa dowiadujemy się, że żaden z Jeźdźców Dusz nie może udać się z nami, więc naszą dalszą przygodę kontynuujemy sami.


Po wejściu w portal przenosimy się na kolejną ścieżkę, tym razem dłuższą oraz strzeżoną przez Pożeraczy Cienia (? - chyba tak się te stworzenia nazywały). Po ominięciu wszystkich przeszkód docieramy do portalu prowadzącego do Pandorii.


Po wejściu od razu przechodzimy do poszukiwań Anny. Znajdujemy ją zamkniętą w dziwnym krysztale. Ostrzega nas ona przed grożącym niebezpieczeństwem, a chwilę potem za naszymi plecami pojawia się Darko, uniemożliwiając nam ratunek Anny. Przywołuje on Garnoka i próbuje schwytać także nas. Następnie do wykonania mamy wyścig, podczas którego próbują nam przeszkodzić macki Garnoka. Przechodzimy przez portal na ścieżkę, gdzie czeka na nas kolejny wyścig. Po ukończeniu wracamy do Kręgu. Niestety, zanim zdążymy zamknąć portal, do naszego świata przedostaje się Darko. Unieruchamia on Jeźdźców Dusz i nas samych. Na ratunek przychodzi nam Fripp, który niszczy zwornik, tym samym uniemożliwiając nam powrót do Pandorii i ratunek Anne. Darko i Garnok znikają w otchłani portalu.


Po użyciu wielkiej ilości magii Fripp jest skrajnie wyczerpany i pod opiekę zabiera go Elizabeth. Zanim jednak opuści on Krąg daje nam wskazówkę, gdzie szukać pomocy. Wypowiada on jedno nazwisko "Eevergray". Wspólnie z Jeźdzcami Dusz udajemy się do Avalona po pomoc. Druid mówi nam, że człowiek ten został dawno temu wygnany i znajduje się w odległym krańcu Jorvik. Po dłuższym zastanowieniu się odpowiada, że spróbuje go sprowadzić z powrotem i odezwie się, gdy będzie gotowy.

Tak właśnie kończą się te zadania fabularne. Szczerze to miałam nadzieję, że tym razem uratujemy Anne. Siedzi tam już wystarczająco długo. Dodatkowo pragnę zwrócić uwagę na jej ikonkę podczas dialogów - widać, że nie jest to ta sama Anna, którą znamy z innych gier. Można powiedzieć, że energia Pandorii w jakiś sposób na nią oddziałuje - jej oczy są fioletowe, skóra także, a twarz przepełniona bólem.


Dodatkowo zostaje jeszcze sprawa tajemniczego pana Evergraya. Jedna z moich koleżanek z klubu - Luciana Grayhill - po skończonych zadaniach napisała na naszej konwersacji grupowej, że możliwe jest, że Evergray znajduje się w Górach Jora. Szczerze powiem, że sama nad tym myślałam i jest to bardzo prawdopodobne. Jaka jest prawda? Tego niestety dowiemy się w dalszej przyszłości.

Na sam koniec posta zamieszczam screeny, które robiłam podczas zwiedzania Pandorii zanim zaczęłam ratować Anne.

Koniecznie napiszcie mi co sądzicie o nowych zadaniach - podobały Wam się, a może liczyliście na coś zupełnie innego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka