SSO z Lydią Kinglake: Odpowiedzi do quizów na Urodzinowym Szlaku!

2016/10/06

Odpowiedzi do quizów na Urodzinowym Szlaku!

Hej :D

W związku z tym, że pytania z quizów nie zawsze są łatwe, przyjemne i proste postanowiłam podać odpowiedzi do nich ;)

QUIZ W LESIE ZŁOTYCH LIŚCI (DZW)

1. Gdzie w Jorvik możesz znaleźć bibliotekę?
Odp.: Winiarnia

2. Ile zębów ma dorosły koń?
Odp.: 40-42

3. Która z tych ras koni ma najwięcej wspólnego z jeździectwem westernowym?
Odp.: Quarter

4. Ile dzieci miał Mississippi Jones?
Odp.: 2

5. Ile litrów wody dziennie zazwyczaj pije koń?
Odp.: 45 litrów

6. Kim jest mąż Czarownicy Pi?
Odp.: Burmistrz Klaus

7. Jak nazywają się włosy, które możesz znaleźć na grzywie i ogonie konia?
Odp.: Końskie włosie


QUIZ W MOORLAND

1. Jak nazywa się klub jeździecki z Moorland?
Odp.: Bobcats

2. Które z tych obowiązków możesz wykonywać każdego dnia w stajni Moorland?
Odp.: Karmienie koni

3. Jakie dwie waluty są dostępne w Jorvik?
Odp.: Szylingi Jorvik i Star Coins

4. Co musisz robić każdego dnia, aby twój koń czuł się dobrze?
Odp.: Szczotkowanie, karmienie i pojenie

5. Które z wymienionych nie jest rasą konia?
Odp.: Bulldog

6. Jaki jest skrót od Szylingów Jorvik?
Odp.: JS

7. Czym są szczotki pęcinowe?
Odp.: Obfite owłosienie na kopytach koni


QUIZ W ZIELONEJ DOLINIE

1. Jak nazywa się pesymistyczny krawiec ze Srebrnej Polany?
Odp.: Donald

2. Gdzie musisz się udać jeśli chcesz popływać razem ze swoim koniem?
Odp.: Plaża Fortu Pinta

3. Która z wymienionych nie jest rasą kuców angielskich?
Odp.: Konik Pony

4. Jak nazywa się maść Fiordów?
Odp.: Kara

5. Jak nazywa się największa gwiazda rapu w Jorvik?
Odp.: Raptor

6. Która ze stajni jest najsławniejsza w Jorvik?
Odp.: Stajnie Jorvik

7. Gdzie na wsypie jest ciągła zima?
Odp.: Dolina Ukrytych Dinozaurów


QUIZ W KSIĘŻYCOWYM SIERPIE

1. Czym jest monte?
Odp.: Kiedy jedziesz na koniu wyścigowym, zamiast na tylnym zaprzęgu

2. Jak nazywa się klub jeździecki w Eponie?
Odp.: BullDogz

3. Fort Pinta i Fort...
Odp.: Maria

4. Jak nazywają się dwie najstarsze rodziny pochodzące z Urodzajnych Hrabstw?
Odp.: Goldspur i Jarlasson

5. Jak nazywają się największe bagna Epony?
Odp.: Lustrzane Bagna

6. Ile chodów posiada Kuc Islandzki?
Odp.: 5

7. Które z wymienionych nie jest maścią konia?
Odp.: Brzegowa


QUIZ W JODŁOWYM GAJU

1. Która z wymienionych firm operuje w Jorvik?
Odp.: GED

2. Jak długo trwa ciąża u koni?
Odp.: 11 miesięcy

3. Kto jest właścicielem stajni Moorland?
Odp.: Rodzina Moorland

4. Gdzie możesz znaleźć dyniową farmę Jaspera?
Odp.: Dolina Złotych Wzgórz

5. Jakie imiona mają ogrodnicy mieszkający niedaleko Winnicy?
Odp.: Bjorn i Agnetha

6. Która nazwa jest poprawna: czaprak czy koc?
Odp.: Czaprak

7. Jaka jest maksymalna wysokość na zawodach dla kucyków?
Odp.: 148 cm


QUIZ W GŁUCHYCH LASACH (VALEDALE)

1. Którą z wymienionych ras znajdziesz tylko w Jorvik?
Odp.: Jorvik Gorącokrwisty

2. Gdzie w Jorvik jest wieczna jesień?
Odp.: Dolina Złotych Wzgórz

3. Gdzie na koniu znajdziesz lędźwie?
Odp.: Między grzbietem, a zadem konia

4. Jak nazywa się najmniejszy koń na świecie?
Odp.: Falbella

5. Który z wymienionych koni najlepiej przerwa zimę?
Odp.: Północno-Szwedzki

6. Kto kocha westernowy i beczkowy wyścig?
Odp.: Marley

7. Jeśli chcesz iść na dyskotekę, gdzie powinieneś pojechać?
Odp.: Fort Pinta


QUIZ W FORCIE PINTA

1. Jaki procent końskiego ciała zajmują mięśnie?
Odp.: około 50%

2. Kiedy Jon Jarl przybył do Jorvik?
Odp.: 1218

3. Co robiła Pani Holdsworth gdy była młodsza?
Odp.: Księgowa

4. Które maści nie występują u koni arabskich?
Odp.: Pinto i Brindle

5. Jakie są najstarsze archeologiczne znaleziska udomowionego konia?
Odp.: 6000 lat

6. Ile stajni jest w Srebrnej Polanie?
Odp.: 6

7. Ile oddechów na minutę bierze koń w stanie spoczynku?
Odp.: 8-15



79 komentarzy:

  1. To z Zielonej Doliny jest źle ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, możliwe. Dzięki za informację. Spróbuję to dzisiaj poprawić :)
      Łyda

      Usuń
    2. Dzieje się tak ponieważ w angielskiej wersji pierwsza odpowiedź to "dun" natomiast po polsku "kara" gdzie dun znaczy bułana. Zmień po prostu na angielską wersję i wtedy odpowiedz na pytania :) Lub po polsku zaznacz "kara", ryzyk fizyk :D

      Usuń
    3. Tak właściwie to star stable coś zepsuło, bo naprawdę maści fiordów to są "brunblakki" itp. ;)

      Usuń
    4. Pszepraszam ale nie wiem dlaczego nie mam Quiza w Zielonej Dolinie :( Prosze o pomoc!

      Usuń
    5. Niestety, podczas aktualizacji wkradł się błąd i jeśli nie zrobiłaś tego żółtego zadania z Quizem w środę, to następnego dnia nie możesz zrobić go już w ogóle. Zespół pracuje nad naprawieniem tego błędu ;)

      Usuń
  2. Ja nie mam w zielonej dolinie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do supportu - z tego co wiem może być to kolejny błąd w grze.

      Usuń
  3. Nie wiem czemu, ale nie mam w zielonej dolinie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sprawie pisz do supportu, bo możliwe, że jest to kolejny błąd, który wkradł się do aktualizacji.

      Usuń
  4. Nie wiem czemu, ale nie mam w zielonej dolinie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że sporo osób ma ten problem. Spróbuj skontaktować się w tej sprawie z Supportem.
      Łydka

      Usuń
    2. Nie podszywaj się pod Łydkę. Łydka nie piszę na anonimie -,-

      Usuń
    3. Piszę, jeśli jestem na telefonie xD Za długo trwa przelogowywanie :D
      Ten komentarz wyżej napisałam ja ;)

      Usuń
  5. Ktoś poda poprawne odpowiedzi do quizu w Zielonej Dolinie?
    Plis, wszystkie quizy zrobiłam, ale tego nie umiem... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawne są wyżej w poście. Poprawiła odpowiedź i teraz powinno ci się udać.
      Łyda

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Od kogo jest quiz w zielonej dolinie? :o

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam inne pytania ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma takie same pytania. Natomiast te z gry oraz te z postu mogą się minimalnie różnić (ale tylko gramatycznie, sens mają ten sam), ponieważ robiąc screeny pytań z quizów w grze miałam ustawiony język angielski. Tłumaczyłam je sama, dlatego mogą być drobne nieścisłości, lecz nie mają one wpływu na sens pytań ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wszystkie odpowiedzi w poście są właściwe. Osobiście dzisiaj kończyłam quiz w Forcie Pinta, podając odpowiedzi właśnie z mojego postu i dostałam nagrodę - siodło oraz uzdę.

      Usuń
  9. A gdzie się ma ten quiz w zielonej dolinie? Bo ja nie mam albo niewiem ukogo go odebrać, więc proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quiz z Zielonej Doliny odbiera się u Pani Pike (to kobieta, która stoi przy skrzyżowaniu dróg, gdy wyjeżdżamy z Zielonej Doliny. Trzyma w ręku rybkę).
      Jeśli nie masz u niej zadania związanego z quizem - napisz do Supportu, bo z tego co wiem może być to kolejny błąd gry :)

      Usuń
  10. Ojeju! Świetny post i dzięki za wysiłek w sprawdzeniu odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Niestety coś z pytaniami w FP się nie zgadza. Nie uznało mi. :(

      Usuń
    3. Na pewno dobrze zaznaczyłaś? Powiem szczerze, że sprawdziłam odpowiedzi na swoim drugim koncie i wszystko się zgadza - odpowiedziałam tak, jak w poście i dostałam nagrodę. Tak samo na moim koncie głównym :/

      Usuń
  11. dobrze jest w fp.
    a jakie odp w eponie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście są też odpowiedzi z Epony - Księżycowy Sierp :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Pani Pike stoi zaraz przy wyjeździe z Zielonej Doliny :)

      Usuń
  13. Kuc Islandzki posiada 6 chodów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję Wikipedię: "Islandy to rasa o "pięciu chodach ", znana z pewnego kroku i zdolności do wędrowania po trudnym terenie. Prócz typowych chodów takich stęp, kłus i galop, znana jest zdolność rasy do wykonywania dwóch dodatkowych chodów."
      :)

      Usuń
  14. A gdzie zaczyna się ten szlak w Moorland? Miałam zadanie z Jenną, lecz nic to nie dało. Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quiz z Moorland zaczyna się zaraz za bramą, gdzie droga prowadzi w stronę Fortu Pinta :)

      Usuń
  15. Czemu nie mogę zrobić quizu u Pani Pike? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To błąd przy aktualizacji. Star Stable pracuje nad nim, tak samo jak nad paroma innymi. Musisz czekać. Jedyne pocieszenie jest takie, że zabawy urodzinowe zostały przedłużone o kolejny tydzień :)

      Usuń
    2. No no...Łydzia, przez tego posta stałaś się sławna :D
      Zaraz 20 000 wyświetleń!!! Może z tej okazji jakiś konkursik albo special? :'D

      Usuń
    3. Konkursik chyba odpuszczę, bo w końcu zbankrutuję xD Ale coś wymyślę :3 Może połączę z rocznicą postaci?

      Usuń
  16. w ZD o tych fiordach to odpowiedz izabelowata

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam w Zielonej Dolinie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób nie miało. To błąd przy ostatniej aktualizacji, a SSO pracuje nad naprawieniem go :)

      Usuń
  18. Z kim musze pogadać by odblokować Quiz w zielonej dolinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z panią Pike, która stoi zaraz przy wyjeździe z Zielonej Doliny.
      Problem w tym, że jeśli nie zaakceptowałaś zadania w pierwszy dzień quizu (tj. środę), to teraz jest on niedostępny. Dzieje się tak z powodu błędu, który wkradł się przy aktualizacji, a zespół SSO stara się ten błąd naprawić, także trzeba być cierpliwym ;)

      Usuń
  19. W Moor jest coś źle bo robie tak samo jak tu i mam źle XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co według ciebie jest źle? xD
      Ten quiz w Moor jest tak łatwy, że tam nie ma się gdzie pomylić.
      W dodatku odpowiedzi w poście są takie same, jakie podawałam w quizach w grze, a dostałam już cały komplet. Wszystko jest dobrze.

      Usuń
  20. Z Fort Pinta
    Jon Jarla
    powinno być 1263r a nie 1219r

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jon Jarl przybył do Jorvik w 1218r, koniec kropka. Tak odpowiedziałam w swoim quizie i tak odpowiedź jest poprawna.
      Jeśli się z nią nie zgadzasz - odpowiedz po swojemu.

      Usuń
  21. A stajni w Srebnej Polanie,w FP
    to tylko 1!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obszaru Srebrnej Polany zaliczają się:
      Farma Steva, Winnica, Moorland, Fort Pinta, Jodłowy Gaj, Valedale.
      Równa się 6.

      Usuń
    2. Hm..
      A mi zaliczyło gdy dałam 1.

      Usuń
  22. U kogo są Quizy w Zielonej Dolinie? :) Licze na pomocne odpowiedzi na to pytanie♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quiz w Zielonej Dolinie odbiera się od Pani Pike. Niestety, podczas aktualizacji wkradł się błąd i jeśli nie zrobiłaś tego żółtego zadania z Quizem w środę, to następnego dnia nie możesz zrobić go już w ogóle. Zespół pracuje nad naprawieniem tego błędu ;)

      Usuń
  23. Cześć! dzisiaj robiłam Quiz w forcie pinta a James mi mówi że źle proszę o odpowiedz ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie odpowiedzi są poprawne. Spisywałam je tak, jak odpowiadałam na swoim koncie i dostawałam nagrody :)

      Usuń
  24. Nie ma odpowiedzi w centrum jeździeckim :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Centrum Jeździeckim Srebrnej Polany nie ma quizu :)

      Usuń
  25. Maść fiordów, kara? Podstawowa maść fiordów to bułana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę. Takiej odpowiedzi nie ma jednak w grze. To błąd w tłumaczeniu. "Dun" znaczy bułana jak i kara :)
      Łydka

      Usuń
  26. Ale teraz niemożna wszędzie ani w moorland ani fort pinta i td

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego nie mam quizu w zielonej dolinie i Dzw? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo niektóży nie mają. Napisz do supportu! Boże ludzie czytajcie inne komy!

      Usuń
  28. jestem z Fortu Pinta. Naprawdę dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Chcę tylko zauważyć że każdy ma w innym miejscu te quizy i pytania również mogą być inne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka