SSO z Lydią Kinglake: Zajawka nowych stajni!

2016/10/24

Zajawka nowych stajni!

Dosłownie parę minut temu SSO opublikowało nowy wygląd stajni, które pojawią się w grze już w listopadzie!
Zostaną one powiększone i zamiast 10 koni będziemy mogli trzymać ich 12, 16 lub 18.
Dodatkowo Wyspa Koni znika na dobre. Do dyspozycji będziemy mieć własny padok, na którym będziemy mieli okazję trzymać konie, których w stajni nie chcemy. I to za darmo!
Wszystko to prezentuje się naprawdę świetnie. Najbardziej zadowolona jestem z większą ilością boksów. Lubię trzymać moje pociechy blisko siebie ;)


A Wam jak się podobają nowe stajnie?
Wpadnijcie na SSO'we Social Media, aby obejrzeć szkice nowych stajni ;)

2 komentarze:

  1. Według mnie są cudowne *-*
    Pamiętasz mnie? Spotkałyśmy się w Zielonej Dolinie w poszukiwaniu Tomka C: Byłam na islandzie.
    Pozdrawiam

    ~ Britney Wolfway

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno dzisiaj mają dojść XD

    ~Baruna Swiftfall

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka