SSO z Lydią Kinglake: Nowe umaszczenia

2017/09/06

Nowe umaszczenia

Witajcie! Przyszedł czas na środowe aktualizacje, a jak to bywa w czasie roku szkolnego - na SSO zawitały pustki. Podczas mojej pół godzinnej przejażdżki po Jorvik natknęłam się maksymalnie na 10 osób.
W każdym razie życzę Wam samych najlepszych ocen w nadchodzącym roku szkolnym i wierzę, że dacie radę. To tylko 10 miesięcy :D

Przejdźmy do tematu dzisiejszego posta - do Jorvik zawitały nowe maści. W tym tygodniu otrzymaliśmy mustanga, hanowera oraz sportowego fryza w zupełnie nowych odsłonach.



Pierwszym koniem, którego weźmiemy pod lupę jest mustang. Stoi on na farmie Marleya i kosztuje 969 SC.



Bardzo podoba mi się jego maść - trochę szarawa, z ciemniejszymi akcentami. Jedyne co mi się w nim nie podoba to ogon. Na samym końcu ma on rudawy odcień, który kompletnie nie pasuje do reszty umaszczenia. Jest to główny powód, przez którego go nie kupiłam.

 

Kolejnym koniem jest sportowy fryz. Stoi on w Księżycowym Sierpie i kosztuje 890 SC.



Z racji, że nie przepadam za fryzami to nie zawita on raczej w mojej stajni. Jego kolor nie jest kompletnie czarny, a szkoda, bo w grze tak naprawdę nie ma kompletnie czarnego fryza. Te na farmie Steva są bardziej granatowe, a te w Nowej Grani bardziej ciemno-czerwone. Dodatkowo u tego fryza nie podobają mi się białe skarpetki. Są zbyt równo odcięte.

 

Ostatnim koniem jest hanower. Znajdziecie go w Stajni Złotych Liści w DZW i kosztuje on 890 SC.



Kolor przypomina mi kasztanowego hanowera z Fortu Pinta. Nie powstrzymało mnie to jednak przed kupnem tego konia. Wielu osobom rasa ta nie przypadła do gustu, jednak mi one się bardzo podobają. Nawet bardziej niż angliki. Dla porównania koloru obydwu maści ustawiłam je obok siebie.



Jak widać kolory są dosyć podobne. Starszy hanower jest trochę bardziej "karmelkowy" i ma mocniejsze cieniowanie. Natomiast jeśli chodzi o nowego hanowera - bardzo podobają mi się "przypalone" akcenty. Jego pyszczek i nogi wyglądają świetnie.





Nie zapomnijcie odwiedzić targu, który w tym tygodniu znajduje się w Srebrnej Polanie zaraz za farmą Steva!

Dodatkowo postanowiłam usunąć cotygodniowe wpisy o aktualizacjach. Od tej pory nie będą się one pojawiać na moim blogu. Każdy może je sobie przeczytać na stronie Star Stable, lub obejrzeć w Star Stable News. Jeśli będzie dodane coś ciekawego i będę chciała wypowiedzieć się na ten temat to po prostu zamieszczę zwykły post. Dokładnie taki jak ten.


2 komentarze:

  1. Lydia, ogon tego konia Mustanga wpada bardziej w brązowy z domieszką lekko rudawego odcieniu. Nie jest on w zupełności - rudy. Mimo wszystko, wolałabym by SSO dało jakieś dłuższe zadania z fabuły głównej, czy to z tym Evergrayem czy z Hermanem, wolę by się coś ruszyło w końcu do przodu, niż dodają ciągle konie i drobiażdżki, za które praktycznie PD nam nie leci. Osobiście co do koni Hanowerskich, zbieram na białego z Stajni Złotych Liści, szczerze to najbardziej mi się spodobała jego srebrna grzywa. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jest to brąz. W każdym razie czy jest to rudy, brązowy czy nawet zielony to i tak kompletnie nie pasuje do reszty :") A szkoda, bo cała reszta prezentuje się świetnie i gdyby ogon był inny to już mogę sobie wyobrazić jak piękne zdjęcia mogłabym z nim zrobić :o

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka