SSO z Lydią Kinglake: Odpowiedzi do Q&A

2017/10/06

Odpowiedzi do Q&A

Parę dni temu ogłosiłam na blogu kolejne Q&A. Wiele się u mnie zmieniło i pomyślałam, że może jesteście chociażby trochę zaciekawienie moją osobą. W końcu nadszedł czas na odpowiedzi.
Życzę Wam wszystkim miłego weekendu i zapraszam do czytania.

OD KIEDY GRASZ W SSO?

Gram od października 2015 roku. Już niedługo miną dwa lata odkąd rozpoczęłam moją przygodę w Star Stable.

CZY KIEDYKOLWIEK CHCIAŁAŚ PRZESTAĆ PROWADZIĆ BLOGA?

Odpowiedź brzmi: nie. Miałam parę dłuższych przerw, jednak zawsze miałam tą świadomość, że wrócę. Na co dzień mam silną potrzebę pisania, a odkąd przestałam publikować opowiadania na Wattpadzie, to jedynym sposobem jest ten blog. W dodatku kocham go prowadzić, wymyślać posty, zbierać materiał - stało się to moją codziennością.

ILE MASZ KONI?

Obecnie mam około 50 koni. Możliwe, że zbliżam się do 60. Ostatnio wzięłam się także ostro za robienie wyścigów i zostały mi tylko 3 do wytrenowania.

CZY MASZ 21 POZIOM? JEŚLI NIE - ILE CI DO NIEGO BRAKUJE?

Nie, nie osiągnęłam jeszcze 21 poziomu. Nie pamiętam dokładnej liczby PD, która mi brakuje, aczkolwiek jest ona spora - ponad połowa paska.

ZROBIŁAŚ WSZYSTKIE REPUTACJE? CZY MASZ MOŻE JAKIEŚ ZALEGŁOŚCI NP. ŁOWIENIE CZY ARCHEOLOGIĘ?

Nie, na chwilę obecną mam zrobione wszystkie reputację. Mówię tu o tych, za których zrobienie dostawało się zadania. Z reszty zostało mi parę właściwie nieistotnych. Pamiętam, że muszę wbić Podziwianą u Maria z Obserwatorium (a tak się składa, że jest to moja najmniej lubiana reputacja, więc staram się ją wbić tylko i wyłącznie z wyścigu) oraz Podziwianą u Nicka w DUD.

PRZEWAŻNIE POŚWIĘCASZ WIĘCEJ CZASU NA BLOGA CZY NA GRĘ?

Szczerze powiedziawszy, to kompletnie nie umiem tego rozdzielić. Jeśli gram - to w większości czasu myślę o pomysłach na posty, zbieram materiał etc. Więc jest mi naprawdę trudno powiedzieć na co poświęcam więcej czasu. No bo, jeśli np. trenuję konia i w tym samym czasie myślę o poście - to poświęcam czas na grę, czy może na bloga?

JAKIE KOLORY DOMINUJĄ W TWOJEJ GARDEROBIE? (SSO)

Tak jak w mojej prawdziwej szafie, tak samo w tej z gry dominują kolory czarne i białe. Ewentualnie granatowe. 

PEPSI CZY COLA?

Woda. Niegazowana najlepiej.

FANTA CZY MIRINDA?

Znowu woda, lecz jeśli muszę wybrać, to biorę Fantę.

LUBISZ PLACKI?

To pytanie retoryczne? Kto nie lubi?

JAKI RODZAJ JAZDY PREFERUJESZ: KLASYK, NATURAL CZY WESTERN?

Jako, że nie jeżdżę konno, to postanowiłam wygooglować te trzy terminy i chyba najbardziej przemawiałby do mnie klasyk.

CZEGO BRAKUJE CI W KONIACH SSO?

Mnóstwa rzeczy - mogłabym wymieniać godzinami. Marzy mi się większa customizacja - możliwość wybrania maści, dostosowania koloru grzywy i ogona. Dodatkowo świetnie by było, gdyby każdy koń miał inaczej rozłożone łaty (nie wiem czy tak to się nazywa - nie jest ekspertką). Ich własna wola też by była czymś świetnym. A w najnowszych rasach - poprawiona część "klatki piersiowej" (znowu nie wiem czy dobra nazwa) - tuż pod szyją wydaje się strasznie kwadratowa. Można to zauważyć u odnowionych Arabów czy Hanowerów.

GDYBYŚ MOGŁA WYBRAĆ DOWOLNĄ NAZWĘ (NAWET TAKĄ, KTÓREJ NIE MA W SSO), TO JAK NAZWAŁABYŚ SWÓJ KLUB?

Zapewne nazwałabym go na podstawie którejś z moich ulubionych serii książek - albo byłoby to coś z "Gone. Zniknęli", albo z "Harry'ego Pottera".

SKĄD CZERPIESZ MOTYWACJĘ CZY INSPIRACJĘ?

Ogólnie motywacja przychodzi do mnie sama. Kluczem jest po prostu nie zmuszanie się do niczego - jeśli nie mam na coś ochoty, to zwyczajnie w świecie tego nie robię, bo nie ma takiej siły na świecie, która zmusiłaby mnie do wykonania tego. No chyba, że jest to coś ważnego - egzamin, praca domowa - wtedy muszę i robię, nawet jeśli nie chcę. Jeśli chodzi o inspirację - czerpię ją dosłownie ze wszystkiego. Na posty oczywiście głównie z gry - jakby nie patrzeć to ona jest tematem bloga.

ULUBIONE TAJNE MIEJSCE I DLACZEGO?

Jeśli bym je napisała, to nie byłoby już tajne. Lubię je głównie dlatego, że jest zawsze puste - wydaje się, że ludzie kompletnie o nim zapomnieli.

JAKIE ŚWIĘTO LUBISZ NAJBARDZIEJ W GRZE?

Zdecydowanie Halloween. Uwielbiam atmosferę panującą pod koniec października w grze. Marzę natomiast, aby SSO chociaż raz zrobiło trochę straszniejsze zadania podczas tego dnia. Dodatkowo mogliby wprowadzić bardziej widoczną jesień - jak na razie dodali tylko suche patyki, zamiast kwiatów, ale ja modlę się o bardziej pomarańczowe liście na drzewach. Może nie aż tak, jak w GHV, ale trochę by się przydało.

ILE MASZ JESZCZE KONI DO WYTRENOWANIA?

Zostały mi dokładnie trzy konie - Island, Anglik oraz ostatnio dodany Hanower. Po wytrenowaniu wszystkich zamierzam kupić któregoś z Pintoarabów.

GDZIE JEST TWOJA STAJNIA MACIERZYSTA?

Przez dłuższy czas była nią Winnica. Natomiast parę dni temu przeniosłam się na Farmę Steve'a.

ULUBIONY ZESPÓŁ/WOKALISTA?

Zdecydowanie moim ulubionym zespołem jest Linkin Park. Jest ze mną od wczesnych lat gimnazjalnych i mam z nim szczególną więź - w końcu moim pierwszym koncertem w całym życiu był koncert właśnie tego zespołu. Bardzo lubię także Twenty One Pilots - uwielbiam ich teksty i oryginalność. Oprócz tych dwóch lubię także 5 Seconds of Summer, Shawna Mendesa, Ed'a Sheerana i paru innych wykonawców z mało znanym zespołem half-alive na czele.

PLANUJESZ JAKIEŚ PODRÓŻE W 2018?

Jak na razie nie planuję niczego. Dopiero zaczęłam studia, nowa praca i sporo innych rzeczy nakłada się na siebie. Nie ukrywam, że będę się starać o wyjazd zagraniczny na uczelni, ale do tego muszę się wziąć ostro za naukę.

ULUBIONA RASA KONIA W SSO?

Zdecydowanie i bezkonkurencyjnie jest o Island.

ULUBIONY KOLOR?

Czarny.

ULUBIONY ZESTAW?

Nie posiadam żadnego zdjęcia, lecz jest to cały czarny strój (spodnie, koszulka, buty, rękawiczki i kask - wszystko czarne), czarne matowe siodło gubernatora, fioletowe ogłowie zmierzch i jeden z najnowszych czapraków z JCP - czarny z ciemno - zielonymi wstawkami. 

LUBISZ KAKAO?

Lubię.

ULUBIONA CZĘŚĆ JORVIK: SP, DUD, GHV, UH, PPK CZY DZW?

Zdecydowanie Urodzajne Hrabstwa. Gdyby były położone trochę bliżej, lub gdyby możliwy był łatwiejszy dojazd, to z pewnością miałabym stajnię w Nowej Grani.

ULUBIONA PORA ROKU?

Waham się między wiosną, a jesienią.

ULUBIONE ŚWIĘTO W ŻYCIU REALNYM?

Tak samo, jak w grze jest to Halloween. Lubię także Boże Narodzenie.

KOTY CZY PSY?

Psy, jednak nie pogardziłabym kotem.

KOTY CZY KONIE?

Nie miałam nigdy jakiejś większej styczności z końmi - oprócz paru wycieczek do stadniny ze szkołą, więc mówię koty.

PSY CZY KONIE?

To samo, co wyżej, więc psy.

JEŹDZISZ KONNO?

Nie. Kiedyś miałam plan, aby zacząć, jednak nie wyszedł.

CO, TWOIM ZDANIEM, POWINNO ZOSTAĆ DODANE W NAJBLIŻSZEJ AKTUALIZACJI?

Najchętniej zaczęłabym już Halloween. Uwielbiam to święto i już od samego początku października czuję tą atmosferę. Jeśli nie Halloween, to bardzo chętnie zrobiłabym kolejne zadania fabularne.

ILE DZIENNIE GRASZ?

W sumie zależy od dnia. Jeśli idę na uczelnię, to staram się robić tylko jak najwięcej wyścigów, więc około godziny, może dwóch. Jeśli mam dzień wolny, to trochę dłużej.

JAKIEGO WYŚCIGU NIE LUBISZ?

Nie przepadam za Apokaliptycznym Slalomem i za Wyścigiem Obserwatorium.

JAKI WYŚCIG LUBISZ NAJBARDZIEJ?

Zdecydowanie ten w Księżycowym Sierpie.

CZY ROBISZ INNE KREATYWNE RZECZY, OPRÓCZ PROWADZENIA BLOGA (PISANIE OPOWIADAŃ, RYSOWANIE, DIY)?

Kiedyś pisałam opowiadania na Wattpadzie. Niektóre zaszły nawet wysoko w rankingach. Potem jednak skupiłam się bardziej na blogu. Czasami sobie porysuję, lecz efekty nie są zbyt ładne.

KTÓRA Z OSTATNICH AKTUALIZACJI, TWOIM ZDANIEM, BYŁA NAJLEPSZA?

Zdecydowanie zadania z Pandorią - 10/10.

KTÓRA Z OSTATNICH AKTUALIZACJI, TWOIM ZDANIEM, BYŁA NAJGORSZA?

Niezbyt przepadam za Tygodniem Mody.

CO SĄDZISZ O DODANIU POGODY DO SSO?

Uważam, że to naprawdę dobry pomysł. Problem polega na tym, że na pewno wpłynęłoby to na jakość rozgrywki. Już teraz gracze narzekają na małą ilość FPS, duże lagi etc. Pogoda na pewno jeszcze bardziej by to pogorszyła.

JAKIE MAŚCI KONI LUBISZ NAJBARDZIEJ?

Kare - każdy zestaw do nich pasuje.

JAKI JEST TWÓJ NUMER W DZIENNIKU?

Na studiach nie ma dzienników xD Aczkolwiek moim numerem w ostatniej klasie technikum był numer 2.

DZIKIE KONIE JORVESKIE O BUDOWIE SHIRE CZY ISLANDA?

Zdecydowanie Islanda - to jedna z moich ulubionych ras. Dodatkowo te o budowie Shire niezbyt przypadły mi do gustu.

ULUBIONY ZAMKNIĘTY TEREN?

Zapewne Góry Jora. Tak naprawdę tylko na nim wprowadzane są jakiekolwiek zmiany. Reszta to po prostu ogromne łąki i parę drzewek.

CZY PLANUJESZ COŚ NA DRUGIE URODZINY KONTA?

Na urodziny konta raczej nie - jedynie co to zwykły post oraz podsumowanie podobne do zeszłego roku. Możliwe, że wymyślę coś specjalnego na drugie urodziny bloga w grudniu.


Serdecznie dziękuję wszystkim za pytania. Jeśli chcecie się jeszcze czegoś ode mnie dowiedzieć, to chętnie odpowiem w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi Łydka! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za odpowiedzi :D
    Pozdrawiam cieplutko
    Luceł Morderca (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Lydia, wkradła Ci się literówka w jednej odpowiedzi (na pytanie "Jakie święto lubisz najbardziej w grze?"). Zamiast "pod koniem października" pewnie powinno być pod koniec ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! Serdecznie dziękuję za poprawę :D

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka