SSO z Lydią Kinglake: Dwa lata Łydki!

2017/10/30

Dwa lata Łydki!

Witajcie w ten dosyć zimny wieczór, mam nadzieję, że miło spędziliście weekend. Mój był pełen atrakcji oraz emocji, dlatego właśnie wczoraj nie pojawił się post, który zaplanowałam już jakiś czas temu.
Parę godzin temu na oficjalnym instagramie Star Stable pojawiła się zajawka nowego wyglądu postaci. Zamieszczę zdjęcie tutaj - możliwe, że ktoś z Was jeszcze go nie widział.

Lecz nie odbiegajmy zbytnio od tematu posta! Lecz co nim jest? Urodziny Łydki!


Dokładnie wczoraj wybiły dwa lata odkąd stworzyłam i rozpoczęłam przygodę z Lydią. Muszę przyznać, że czas ten minął mi niezwykle szybko, zwłaszcza ostatnie pół roku. I pomimo, że cała gra to tylko kupka pikseli, to mam do tego dnia pewien sentyment, Jakby nie patrzeć, to właśnie dzięki Gwiezdnej Stajni poznałam masę świetnych osób, z którymi nadal utrzymuję bardzo dobry kontakt, pomimo tego, że już razem nie gramy. Wydałam także majątek, kupując SC, natomiast odłóżmy ten fakt na drugi plan - nie jest to teraz aż tak istotne.
Nie będę Was oczywiście po raz kolejny zanudzać jakże ciekawą historią tego, jak zaczęłam grać oraz co działo się przez całe dwa lata - naprawdę tego za dużo! Powiem tylko, że prze ostatni rok naprawdę sporo się zmieniło. Przede wszystkim zmieniłam serwer - teraz znajduję się na Lasku razem z North Winners, a nie na Miodku z FH, tak jak zeszłego roku. Powiększyła się także liczba moich koni w stajni. I to prawie dwukrotnie! Jeśli chodzi o poziom, to nie powiększył się on diametralnie - jedynie o dwa levele w górę, lecz wiadomo, że nie jest to łatwe.
W każdym razie - żeby tradycji stało się zadość - zakończę post podsumowaniem ostatnich dwóch lat!

PRZEZ DWA LATA GRY

udało wbić mi się 20 (i pół!) poziomów
zdobyłam 74 265 PD z zadań
kupiłam 58 koni
z czego wytrenowałam 57
wydałam ponad 90 000
przeżyłam 104 środowych aktualizacji
byłam w 11 klubach
znalazłam wszystkie 103 gwiazdki
6 razy zmieniałam stajnię macierzystą
wbiłam 180 466 punktów reputacji

STO LAT ŁYDKA!

16 komentarzy:

  1. Sto lat Łydzia!
    Gratki 58 koni :D
    Wrócisz kiedyś do FH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Do FH nie wrócę - odeszłam z paru powodów, które od powrotu mnie odciągają. Znalazłam inny klub, w którym czuję się naprawdę dobrze i świetnie się w nim bawię. Mimo to życzę dziewczynom z FH wszystkiego dobrego i żeby zawsze panowała u nich miła atmosfera, bo to podstawa. Dzięki temu klubowi poznałam wiele świetnych osób, z którymi do teraz utrzymuję kontakt, a z niektórymi jestem naprawdę blisko :)

      Usuń
  2. Najlepszego i obyś pograła następne dwa lata! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Linda! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Łydka!💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Łydko, powiedz mi w czym przerabiasz zdjęcia do miniaturek i jak umieściłaś regulamin do komentarzy?
    Wszystkiego najlepszego i pozdrawiam ^^
    ~Karmelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Zdjęcia przerabiam (dodaję napisy, przycinam etc.) w Gimpie. Jeśli chodzi o tą małą ramkę naokoło, to dodałam ją za pomocą kodu CSS. Regulamin komentarzy można dodać w ustawieniach>posty, komentowanie i udostępnianie. Wpisujesz swoją formułkę w miejsce "Wiadomość do formularza komentarzy" i gotowe :D

      Usuń
  6. Linda, co się stało? :( Nic już nie piszesz. :( Ostatni twój wpis był w 2017.10.30. :( Proszę wróć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niecierpliwością czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy wrocisz do bloga? :3
    Bo jest on swietny :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka