SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 20.01

2016/01/20

Aktualizacje 20.01


Hejo!

Ten WIELKI, WIELKI dzień wreszcie nadszedł! Doczekaliśmy się nowych zadań w Eponie!
Sama ich jeszcze nie robiłam, więc wiem niewiele. Tylko tyle, ile zostało napisane w aktualizacjach ;)

Epona i Ricky czekają na Ciebie!

Ricky potrzebuje Twojej pomocy w przypomnienie sobie jazdę konną. Biegnij pomóc mu w tej jakże ważnej sprawie !


Aby dostać dostęp do tego zadania musisz być co najmniej Towarzyska w Nowej Grani.

Cotygodniowa dostawa ubrań!

W JCP jak zwykle pojawiły się nowe ubrania i wyposażenie.

Targ koni!

Eddie i Ferdinand powoli przenoszą się do stajni Jorvik. Już za tydzień będziecie mogli ich odwiedzić i pomóc im!

I to by było na tyle. Cieszą mnie te zadania ^^
I cieszę się, bo w końcu wczoraj! zostałam LT :D Długo się nad tym zastanawiałam... I stwierdziłam, że mam jeszcze zamiar trochę pograć w SSO, więc przydałoby się nie wydawać na nie jakoś dużo kasy. I kupiłam. Jest o wiele wygodniej bo nie muszę się martwić tym, że któregoś dnia wejdę na SSO i nagle nie będę miała SR...
I nie mogłam się powstrzymać od kupna nowego konika... Chyba jestem uzależniona :") To już mój drugi Islamista... Farcry <3

A tak kompletnie z innej beczki... Czy ktoś jeszcze tęskni za zielonym Jorvik?!!!!???!!!?!?
No przyznawać się bez bicia! Bo ja bardzo. Ten śnieg jest tak nudny... Zwłaszcza, że za oknem jest go pełno. W końcu zima na wyspie mogłaby się w końcu skończyć :"(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka