SSO z Lydią Kinglake: 10 000 wyświetleń | Konkurs!

2016/09/04

10 000 wyświetleń | Konkurs!

Witajcie!

Nadszedł w końcu ten specjalny dzień, gdy na blogu wybiło 10 000 wyświetleń! Jest to dla mnie niesamowicie ważne chwila. Ta magiczna liczba pokazuje mi, że warto pisać i działać dalej. Motywuje mnie do pracy i poświęcenia czasu na to, co kocham. 

Chciałabym Wam serdecznie podziękować, bo gdyby nie Wy ten blog by tyle nie osiągnął. To głównie dzięki Wam nadal tu jestem i wymyślam posty. 
Dziękuję!!!

Z okazji tej magicznej liczby organizuję konkurs!

Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać jedną rzecz z poniższej listy:

1. Edit dowolnego zdjęcia z SSO. Ważne jest, aby nie był to po prostu dodany filtr, czy parę naklejek. Ma to być pełny edit, zrobiony w Gimpie, Photoshopie, czy innym programie.
2. Opowiadanie o SSO. Może być związane z klubem, jak poznałyście swoją przyjaciółkę. Może to być Wasza najfajniejsza przygoda z gry. Opowiadanie nie musi być prawdziwe - możecie puścić wodze fantazji. Jedno wymaganie - musi mieć co najmniej 2 strony A4. 
3. Wiersz o SSO. I tutaj znowu możecie wykazać się swoją kreatywnością - może być on o czymkolwiek, ważne, że będzie miał związek ze Star Stable. 
4. Teledysk na Youtube związany z SSO. Muzyka dowolna :)

Do wybrania macie te cztery rzeczy. Aby zakwalifikować się do konkursy należy do 20 września przesłać mi swoją pracę lub link do niej na e-mail lydiakinglake@gmail.com. W e-mailu napiszcie dlaczego to własnie wy macie wygrać. 

Wiem, że jesteście ciekawi nagród, więc nie będę już dłużej ciągnąć. Oto one:


Dodatkowo wszystkie wyróżnione prace zostaną opublikowane na blogu :)
Czas do 20 września.

Proszę także o napisanie mi w e-mailach Wasze nazwy na SSO, a w komentarzach pod tym postem o napisanie nazwy, że bierzecie udział oraz jaką formę pracy konkursowej wybieracie.
Prace mają być wykonane porządnie i estetycznie :)

Jak będzie wyglądało przekazanie nagrody? Spokojnie, Wasze dane do konta nie będą mi potrzebne!
Po zakończeniu konkursu i wyłonieniu zwycięzców kupię PaySafeCardy na daną kwotę i przekażę kody osobom, które wygrały.
Jeśli nie wiecie jak kupować tym sposobem odsyłam Was o tu [LINK]. Tu jest opisane akurat kupowanie LT, ale zasada jest ta sama, jak przy innych płatnościach.

Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 27 września.

Życzę wszystkim biorącym udział powodzenia :D

Zapraszam też na mojego instagrama związanego z SSO: @kinglakee

76 komentarzy:

  1. Narazie się zgłaszam na opowiadanie,nale nie jestem pewna. Jeszcze może w środę podam ci moją ostateczną decyzję. ^^

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, będę czekać :D

      Usuń
    2. Musi byc bez znaku wodnego czy moze być ?? Jak cos zrobie chyba edit lub teledysk :)

      Usuń
  2. Spróbuję zrobić edit ale jeśli mi nie wyjdzie zrobię teledysk xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Łyduchna no jakbym nie miała wziąć udziału w Twoim konkursie. xD. Jasne, że zrobię edit. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę... Trudna konkurencja xD

      Usuń
    2. Obmyślaj już co kupić za 1000 sc!
      ~Wafel

      Usuń
  4. Spróbuję swoich sił w wierszu, lub opowiadaniu.
    Czekaj! ^^
    ~Wafel

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Łydko ! Mam jedno pytanie odnośnie opowiadania. To ma być wymyślona historia dziewczyny z Jorvik itp. Czy nasze opowiadanie jakiejś przygody z gry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu związane z SSO :) Może być historia, może być Twoja przygoda ;)

      Usuń
  6. Biorę się za opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział! Wykonam dla Ciebie edit :). Moja nazwa w SSO: Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział, wykonam teledysk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonam historię,Laila Nightway :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Narazie sie zglaszam, bede robic edit :^

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, witam i gratuluję (aż!) 10 000 wyświetleń. Nigdy bym tyle sama nie dobiła, więc szacun. :D Ostatnio trafiłam na twojego bloga (niedawno) i zaczęłam czytać. A tu bum! Konkurs! Wybieram opowiadanie i coś do tego dorzucę. Czekaj! :)
    Pozdrawiam i życze powodzenia innym uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc czekam! :D
      I dziękuję :3

      Usuń
    2. Proszę tylko o napisanie mi tu jak się nazywasz na SSO :)

      Usuń
    3. Nie ma za co. :)
      A moja nazwa na StarStable to: Lena OakHeart.

      Usuń
  12. Biorę udział
    Teledysk c:
    Zoey Eveningway

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział robię teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey xd ja chyba wezmę udział. A można wysłać i wierszyk i opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Łydeczko, wysłałam już opowiadanie i z niecierpliwością czekam na wyniki. ^^

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobię edit. SSO: Tove Queenstar

    OdpowiedzUsuń
  17. Abbie Crazykeep. Biorę udział, zrobię teledysk.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział! Zrobię teledysk. Nicole Purpleluck

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się zrobię edit :P

    OdpowiedzUsuń
  20. A opowiadanie musi być pisane odręcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie xD Zwyczajne e-mailem, albo w Wordzie

      Usuń
  21. Gotowe :D
    https://www.youtube.com/watch?v=19JdR1nDIMc&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział
    spróbuje swoich sił w edicie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział, opowiadanie.
    Nazwa w sso: Sandy Yellowroad.

    Czy może być to wymyślona przygoda z moim ulubionym koniem? Czekam na odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  24. zglaszam sie. robie opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! (:
    Będę robię teledysk z najlepszą przyjaciółką :D
    Nazwa na SSO: Ariana Rivercage
    E-mail: sgabriela@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział! Robię teledysk. ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Adelaide Silverrock, nie mogło mnie tu zabraknąć :D
    Po namyśle stwierdziłam, że zrobię teledysk, ale najpierw chciałabym się upewnić, czy aby na pewno nie ma ograniczenia czasu?

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanko, czy opo które już napisałam może być? :D Bo jest fajne i nie chcę pisać innego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo napiszę nowe, jeśli mi się będzie chciało XDDDD

      Usuń
    2. Już napisane może być :)

      Usuń
  30. ja wezmę udział :-) postaram zrobić Edit oraz Opowiadania. Na e-maila napisze jak będę na komputerze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz zrobić 2 prac chybaze chodzi ci o to ze zrobisz 2 i wyślesz 1 poczytaj komentarze na fb :)

      Usuń
  31. Spróbuję zrobić edit. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, napisz mi jeszcze jak się nazywasz na SSO :)

      Usuń
  32. Można się zgłosić do teledysku? :)
    Nick: Kaja Northdawn
    Serwer: Ciacho

    OdpowiedzUsuń
  33. Roztrzygniecie w moje urodziny xD
    Mira Archhall, robie edita :]

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, hej! :) biorę się za opowiadanie! #pozdro i piąteczka :"D moja zazwa na SSO Breasha Starblanket ❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Bioré udzial :33 biore edit ;3 moja nazwa na sso Addison Queengren ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział i wybieram formę opowiadania. Pozdrawiam, Colette Mistlake.

    OdpowiedzUsuń
  37. Arina Sealake, biorę udział i piszę opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  38. Heyka :D Biorę udział, napiszę opowiadanie ;3 Nazwa: Arisha Seanose

    OdpowiedzUsuń
  39. Sieloł ja jak to ja oczywiście biere udział. Zastanawiam się między editem a teledyskiem... No nie wiem zobaczę co lepiej wyjdzie i wyśle. Nazwa to oczywiście Agnes Dragonbridge, czyli kochany Andżej ;D oby mój brat szybko oddal mi komputer...

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział i robię teledysk ;3, nazwa: Ines Silverbear.

    OdpowiedzUsuń
  41. Biorę udział, napisałam opowiadanie <3 nazwa: Aurora Mightyhome :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział, Gabrielle Purplestone, piszę opowiadanie. Tylko chyba się nie wyrobię... :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział: Teledysk, Agata Purplegirl.

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka