SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 21.09 - Lipicany

2016/09/22

Aktualizacje 21.09 - Lipicany

Hej :D

Witajcie dzień po aktualizacji :)
Dodaję posta dzisiaj, bo wczoraj byłam tak zachwycona moim nowym kolegą, że kompletnie nie miałam głowy do bloga :") Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

W każdym razie, jak już pewnie wszyscy wiedzą, wczoraj do Jorvik zawitały Konie Lipicańskie. 
Dwa dostępne są w Nowej Grani - maść siwa jabłkowita oraz kara, a jeden w Forcie Pinta - maść siwa.
Aby móc je zakupić musicie mieć 9 poziom, a żadna repka nie jest do tego potrzebna. 
Dodatkową funkcję, którą posiadają nowi mieszkańcy wyspy jest tak zwana lewada. Możecie ją aktywować wsciskając spację, podczas gdy wasz koń stoi w miejscu.
Moim zdaniem wygląda to naprawdę ślicznie. Jedynym minusem jest to, że gdy zrobimy lewadę i jednocześnie skręcimy strzałką nasz koń obróci się... Bez poruszania nogami. Wygląda to tak brzydko i komicznie, że aż mi ręce odpadają xD

Tak poza tym, to Targ Koni rozłożył się w Forcie Pinta, a do JCP jak zwykle przyjechała nowa dostawa ubrań.,

Jeśli chodzi o mojego Lipicana, to wybrałam maść siwą jabłkowitą - urzekła mnie jego grzywa i ogon z efektem ombre
Nazywa się DreamFall Crow na cześć jednej z moich ulubionych gier.




5 komentarzy:

  1. Nowe włoski ^^
    Piękne zdjęcie ^w^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe, nowe. Już się zdążyłam przyzwyczaić :D
    I dziękuję - na zdjęciu moja koleżanka, Gabrielle :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to o mnie mowa. :3 Gabełek pozdrawia. ^^ Najlepsze było "3!" i ja czekam na cb, a ty na mnie. xDDDD

      Usuń
    2. Ooo to o mnie mowa. :3 Gabełek pozdrawia. ^^ Najlepsze było "3!" i ja czekam na cb, a ty na mnie. xDDDD

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka