SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 14.09 - jak przebiegają nowe CS?

2016/09/14

Aktualizacje 14.09 - jak przebiegają nowe CS?

Witam :D

W tym tygodniu całe społeczeństwo Jorvik w końcu doczekało się Mistrzostw w Nowej Grani!
No, może nie "całe", bo tylko gracze powyżej 16 lvl, ale to zawsze coś.
Jestem niestety nieco zawiedziona, bo myślałam, że będą nowe konie, a CS-y będą dodatkiem.
Trochę się pomyliłam, ale za to wiemy już, że nową rasą będą Konie Lipicańskie :D

W każdym razie pewnie jesteście ciekawi jak przebiegają Mistrzostwa w Eponie.
Jedyną godzinę, którą na razie znam jest 16:30. Właśnie o tej godzinie odbywają się one w środę. Jak już wyłapię wszystkie godziny zaktualizuję zakładkę Mistrzostwa.
Zawody rozpoczynają się przejazdem przez sam środek pola zboża. Zjeżdżamy stromą skarpą w stronę Lustrzanych Bagien, musząc przeskoczyć przez pierdyliard belek.
Następnie wjeżdżamy na teren Bagien, gdzie czekają na nas dziwne, zmutowane pszczoły, w które raczej nie radzę wjeżdżać, bo nie kończy się to najprzyjemniej. 
Taka ciekawostka: w którymś momencie przejazdu przez Bagna można zauważyć Profesora Haydena razem z Albertą :D
Powracając do tematu - kolejną przeszkodą okazuje się jeszcze więcej zawalonych drzew oraz mylący zakręt przy skrzyżowaniu mostów. Psst... Wybierajcie prawą stronę :D
Następnie wjeżdżamy do miasta, gdzie musimy omijać rozpędzone samochody. Potem droga jest już w miarę prosta, pomijając kolejne pierdyliard przeszkód na polu marchewek :3
Tak kończą się CS w Nowej Grani.
Kolejna ciekawostka: nie ukończyłam ich ;-; Zatrzymało mnie pole marcheweczek i dosłownie zabrakło mi 2 sekund xD
Mam nadzieję, że następnym razem pójdzie mi lepiej.

Dodatkowo, jak zwykle w JCP pojawiły się nowe ubranka, a Targ Koni za tydzień będzie w Forcie Pinta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka