SSO z Lydią Kinglake: Rozstrzygnięcie konkursu na 10 000 wyświetleń!

2016/09/27

Rozstrzygnięcie konkursu na 10 000 wyświetleń!

Witam w tym przepięknym i pełnym StarCoinsów dniu!

No, może dla niektórych xD

W każdym razie na wstępie chciałabym WSZYSTKIM podziękować za tak duży odzew w sprawie konkursu. Wszystkie wysłane prace były śliczne i warte uwagi.
Ale jak to już bywa - nie wszyscy mogą wygrać, chociaż bardzo bym chciała! Ale zapewne bym zbankrutowała, więc musiałam podjąć tą nieprzyjemną decyzję i wytypować trzech głównych zwycięzców.
Dodatkowo postanowiłam nagrodzić także prace nie będące na podium, ale które w szczególności zasługiwały na nagrodę.
Będą to skromne upominki w postaci 100 SC.
Co za tym idzie - nagroda za III miejsce zwiększa się - teraz jest to 200 SC lub 14 dni SR.

Także przejdźmy już do wyłonienia zwycięzców.

I miejsce i 1000 SC, lub 3 miesiące SR wygrywa

Nancy Grayrock!
Twój edit jest śliczny i zasługuje na pierwsze miejsce. Dodatkowo wiem, jakie trudności miałaś podczas tworzenia go, co sprawia, że jest jeszcze bardziej wyjątkowy.


II miejsce i 500 SC lub 1 miesiąc SR wygrywa

Aurora Mightyhome!
Twoje opowiadanie jest tak wciągające, że aż chcę wiedzieć co było dalej! To nie fair, że przerywasz w tak ciekawym momencie.
Praca jest napisana bez błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, jest to spójna całość, która naprawdę zasługuje na miejsce na podium.


III miejsce i 200 SC lub 14 dni SR wygrywa

Daniela Shadowbook!
Twoje opowiadanie było tak wzruszające i chwytające za serce, że postanowiłam przyznać Ci za nie trzecie miejsce w konkursie.


Wyróżnienia w postaci 100 SC otrzymują:

Sylvie Graylake
za śliczny edit, na którym widnieję ja oraz Perwoll


Addison Queengren
za dopracowany, śliczny edit


Capucine Bluehaven
za prześliczny teledysk, warty uwagi


Zoey Eveningway
za dopracowany i staranny teledysk



Agnes Dragonbridge
za cudowny i uroczy edit (ta rybka jest najsuper)


Liv Kittenhurricane
za wzruszający i chwytający za serce teledysk, z którym miałaś tyle kłopotów



Adelaide Silverrock
za smutny, ale piękny teledysk



Wszystkim biorącym udział w konkursie serdecznie gratuluję!
Wasze prace był świetne, ale musiałam wybrać tylko parę z nich. 

PROSZĘ WSZYSTKIE OSOBY WYMIENIONE WYŻEJ O KONTAKT ZE MNĄ, ABY UZGODNIĆ ODBIÓR NAGRÓD

5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz chociaż jestem doceniona w konkursie :D Dziękuje że mogłam wziąć w nim udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki dla wszystkich :(
    (I znowu nic)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to moja pierwsza wygrana w konkursie :D Strasznie się cieszę i dziękuję za docenienie mojego opowiadania :3 Zgłoszę się mailowo
    Aurora Mightyhome

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim! (I także tym, którzy nie wygrali. c;)
    Nie ma się co smucić! Nie da się w każdym konkursie wygrywać. Nikt taki nie jest!
    Pomyślcie o Waszej pracy. Może nie była dopracowana albo po prostu nie chwyciła Lydii za serce? Ja przeczytałam pracę Aurori i moje opowiadanie w porównaniu do jej jest zerem. xD
    Ja tam nie jestem zawiedziona, że nie wygrałam (no, może troche xD), ale takie konkursy to dobra zabawa! :D
    Można sprawdzić swoje umiejętności i kto wie.. Może wygrać? c:

    Zapraszam Wszystkich na Lotto u mnie! ;*

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale super :D Dziękuję za docenienie mojej pracy ^^. Skontaktuję się z Tobą przez skype

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka