SSO z Lydią Kinglake: Druid Evergray - nowe zadania fabularne

2017/10/19

Druid Evergray - nowe zadania fabularne

Jak widać, w tym roku twórcy gry naprawdę pędzą z rozwojem fabuły. Tak jak w zeszłym roku dostaliśmy z nimi dwie aktualizacje na krzyż z prawie roczną przerwą, tak w tym możemy się nimi nacieszyć.
Dwa miesiące temu pierwszy raz słyszeliśmy o Evergray'u - dziś mamy okazję go poznać. 

UWAGA! Post zawiera szczegółowy opis ostatnich zadań!


Zadania rozpoczynamy od rozmowy z Jeźdźcami Dusz, którzy nadal stoją przy domku Avalona w Valedale. Po krótkiej rozmowie postanawiamy odwiedzić Frippa, który poważnie ucierpiał po ostatnim starciu z Darko.















W tym celu udajemy się do Tajemniczego Kamiennego Kręgu. Tam spotykamy bezimiennego druida, który kieruje nas "na dół". Razem z dziewczynami przechodzimy przez zielony portal do miejsca, gdzie Elizabeth opiekuje się naszym rannym przyjacielem. Jest to tajemny pokój, który nazwany jest biurem Frippa. Wygląda on świetnie i sama chętnie bym tam zamieszkała - mnóstwo książek, kamienne podłogi, drewniane meble i sufit imitujący rozgwieżdżone niebo z zaznaczonymi konstelacjami. Cudo!
Wracając do zadań - od Elizabeth dowiadujemy się, że wiewiórka nadal jest bardzo słaba, więc nie za wiele nam pomoże. Razem z resztą Jeźdźców postanawiamy rozejrzeć się po pokoju - być może znajdziemy coś przydatnego.


Zaraz potem znajdujemy przepastną księgę - "Kodeks Pandorii". Linda zaczyna się nią niesamowicie ekscytować, lecz przeszkadza jej w tym pojawiająca się znikąd wiewiórka. Zaraz za nią w komnacie zjawia się także Mistrz Szpiegowania. Łapiemy dla niego zwierzątko i dowiadujemy się, że Evegray oczekuje na nas w Nowej Grani. Postanawiamy się rozdzielić - Alex i Linda zostają przy Kodeksie, a my razem z Lisą jedziemy do Nowej Grani.
Tam zastajemy rozmawiających Avalona i dziwnie wyglądającego druida - jak się później dowiadujemy, jest to Evergray.

Całą grupą postanawiamy przenieść się w bardziej ustronne miejsce. Po przyniesieniu bagażu Evergraya na miejsce zbiórki dowiadujemy się, że mężczyzna potrafi podróżować między Pandorią, a naszym światem. Jednak magiczne miejsce wysysa z niego energię i za każdym razem sprawia, że jego choroba się pogłębia. Nie może przez to dłużej podróżować. Zna on jednak inny sposób, dzięki któremu będziemy mogli wybrać się do Pandorii ponownie w celu uratowania Anny. Wszyscy razem jedziemy do Doliny Czterech Koni, gdzie druid wszystko nam dokładnie tłumaczy.


Mówi on, że portal do Pandorii mogą otworzyć czterej Jeźdźcy Dusz (chodzi tu o konie). Każdy posąg w Dolinie odpowiada jednemu z czterech koni - Meteorowi, Tin-Canowi, Starshine'owi oraz Concorde. Tu pojawia się jednak problem - ostatni z wierzchowców, koń Anny zaginął w tym samym czasie, co dziewczyna. Druidzi próbowali go odnaleźć, jednak nikomu do tej pory się to nie udało. Lisa postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i biegnie do Zajazdu Pod Wilkiem. Tam spotykamy się z resztą dziewczyn, które zostały z Kodeksem Pandorii. Linda uspokaja Lisę, mówiąc, że zna sposób na odnalezienie Concorde. Razem wracają do biura Frippa, a naszym zadaniem jest odnalezienie kolejnego zwornika razem z Evergrayem. Po rozmowie z dziewczynami naszym oczom ukazuje się krótka scenka, na której widzimy dziwnego drona z logiem Dark Core, nagrywającego nas z ukrycia. Następnie ukazują nam się knujący Mroczni Jeźdźcy.



Nieświadome wracamy do Doliny Strażników, gdzie Evergray tłumaczy nam jak uzyskamy nowy zwornik. Będzie nam do tego potrzebny pandoryczny kryształ. Druid, dzięki swojemu kompasowi (i nam) wyznacza miejsce otwarcia szczeliny. Razem z naszym startowcem wyruszamy w podróż. Przenosimy się do Pandorii w celu odnalezienia idealnego kamienia. Po paru nieudanych próbach w końcu udaje znajdujemy idealny kawałek i możemy wrócić do naszego świata. Po powrocie, na prośbę Evergraya, udajemy się do Moorland, gdzie kończą się zadania na ten dzień.






Następnego dnia razem z Evergrayem jedziemy do Skarbca Kamieniarza w DUD, gdzie spotykamy także zawiadomionego przez druida kowala Conrada. To właśnie on będzie pobierał nauki od Kamieniarza i wykona następny zwornik. Po wyjściu ze Skarbca Evergray zauważa kolejnego drona. Domyślając się, że jesteśmy podsłuchiwani jedziemy do Tajemnego Kręgu. Tam Linda oświadcza, że znalazła sposób na dowiedzenie się, gdzie jest Concorde. Należy wyzwać jednego z Mrocznych Jeźdźców na pojedynek, a przegrany musi wykonać jedną rzecz, o którą będzie poproszony. Dziewczyny odgrywają scenkę, która ma za zadanie zwabić Mrocznego Jeźdźca do Valedale, wiedząc, że są obserwowane przez drony. W krótkim filmiku widzimy, że naszym przeciwnikiem będzie Katja. Następnie naszym zadaniem jest zwrócenie na siebie uwagi dronów tak, aby zwabić Katję w miejsce pułapki. Tam Linda wyzywa Mrocznego Jeźdźca na pojedynek, a następnie wszyscy udajemy się na Wzgórze Stracha na Wróble - w miejsce wyścigu.







Wspólnie ustalamy, że to nasza postać będzie ścigać się z Katją. Dziewczyna nie zamierza jednak tak łatwo oddać nam zwycięstwa i swoją magią utrudnia wyścig, zmieniając kompletnie wygląd otaczającej nas rzeczywistości. Takim sposobem zmuszeni jesteśmy biec przez gęstą mgłę, w kompletnie nieznanym nam miejscu. Zaraz przy mecie Katja zagradza nam drogę. Na szczęście z pomocą przychodzi nam Alex, która odwraca uwagę Katji Złotym Jabłkiem, a my w spokoju możemy dokończyć wyścig, jednocześnie wygrywając go.




Zgodnie z umową Katja musi powiedzieć nam prawdę. Oznajmia ona, że Concorde nigdy do Pandorii nie dotarł i nikt nie wie, gdzie dokładnie się on teraz znajduje. Kończąc rozmowę Katja odjeżdża, a my wspólnie udajemy się do biura Frippa. Zadania kończą się w momencie, gdy Elizabeth ma wyjawić nam tajemnicę dotyczącą koni Jeźdźców Dusz.

5 komentarzy:

  1. Te zadania były świetne <3 Fajne było, gdy Evergray wreszcie wyjaśnił odwieczną tajemnicę naszego świata, teraz już wiemy, że skarpetki znikają, bo zostają zassane do Pandorii. Do tego, czy tylko mnie intryguje fakt, że podczas naszej rozmowy z nim po powrocie z Pandorii mówi on : ,,Coś dziwnego stało się z tą szczeliną - nie zamknęła się w zwykły sposób. Podejrzewam, że mogła przeskoczyć w inną część Jorviku. Kto wie, może natkniesz się na nią ponownie. A jeśli odważysz się znowu tam wejść, pamiętaj, żeby nie przedłużać swojego pobytu, bo mogłabyś skończyć jak ja!". Czy to oznacza że pandoryczne szczeliny będą pojawiać się w Jorvik, i za ich pomocą kiedy chcemy możemy dostać się do pandorii? Jeżeli tak, to było by super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Też mi się podobały :D
      Jeśli chodzi o tą szczelinę - dokładnie tak samo to zrozumiałam. Możliwe, że codziennie otwiera się gdzie indziej. Albo może jest ciągle w tym samym miejscu?
      Mam zamiar się trochę porozglądać, może magicznie na nią wpadnę!

      Usuń
  2. Fajnie, fajnie ale trzeba odblokować do tego NG?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej wiesz może jak zrobić zadanie od big bony ievergraya co trzeba znaleździ 3 elementy do zegara?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się cały czas męczę z zadaniem "ktoś nas obserwuje"

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka