SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 04.05

2016/05/04

Aktualizacje 04.05

Witam :)

Dziś dzień aktualizacji :) Szczerze? Nie mogłam się doczekać i już od samego rana, dosłownie co dziesięć minut odświeżałam stronę SSO XD 
I w końcu jest!

Nowa rasa koni!
Kuce walijskie w końcu zawitały do Jorvik. Możecie je znaleźć u Hermita, w Południowym Kopycie. Kosztują 790 SC, a do kupna wystarczy mieć reputację Towarzyską u Hermita.

Nowe ubrania i wyposażenie
znajdziecie w JCP

Targ koni
rozłożył się we Wiosce Rybackiej w DZW


Jaram się bardzo tymi konikami *.* Nie jaram się tylko repką, którą trzeba wbić :c Co prawda wbijałam codziennie. Byłam co do tego baaardzo sumienna, to i tak Walijczyka kupię dopiero jutro. Braknie mi 20 PD :c Wiadomo też, jakie rasy będą dostępne w tym tygodniu (w następnych dojdą także nowe). Będą to: gniadosz, karusek i maść izabelowata :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka