SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 18.05

2016/05/18

Aktualizacje 18.05

Elo melo 3...2...0

W dzisiejszych aktualizacjach:

Wiosenny Festiwal? Idk co to jest xD
Zadania (bardzo krótkie zadania - serio robi się je 10 minut ;-;) znajdziecie u Marleya :3

Nowe łaszki
w JCP

Targ kuni
w Stajni Jorvik

I to by było na tyle :3 Zadania zdążyłam już zrobić, PD zgarnęłam, nowy wyścig zrobiłam ze trzy razy ;-; Co mi pozostaje? No tak... Trenować moje biedne, stojące w stajni konie. A sterta niewytrenowanych ciągle rośnie :")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka