SSO z Lydią Kinglake: Patriotyczny zestaw i kod na koszulkę

2016/05/02

Patriotyczny zestaw i kod na koszulkę

Cześć i czołem
kluski z rosołem xD


Przychodzę do Was dziś z dobrą nowiną (czy tylko mi kojarzy się ten tekst ze świętami Bożego Narodzenia? xD).
Zespół Star Stable wypuścił nowy kod :) Specjalnie dla Polaków. Z okazji święta 3 maja.
Dlatego, aby dostać tą wspaniałą koszulkę 
O tą v

Jestem miszczem Gimpa, czyż nie? xD

Musicie:

1. Wejść na starstable.com i zalogować się do swojego konta.
2. Wejść w zakładkę "Kod promocyjny".
3. Wpisać kod 3MAJA2016.
4. Wejść do gry i sprawdzić pocztę :)

Pamiętajcie, aby wpisać kod samemu, nie kopiować!

Teraz czas na mój Patriotyczny Zestaw :) 


Strój:

Kapelusz - Moorland "Summer Camp Clothing"  7800 SJ lub 87 SC
Koszulka - Z wyżej wymienionego kodu :)
Spodnie -  Miasteczko Srebrna Polana "Gwiezdny Sklep" 6520 SJ lub 45 SC
Rękawiczki - Jarlaheim "Czapki i rękawiczki" 6600 SJ lub 69 SC
Buty - Miasteczko Srebrna Polana "Second Hand Steva" 2470 SJ lub 17 SC

Sprzęt:

Uzda - Jodłowy Gaj "Szczyt Góry" 6550 SJ lub 77 SC
Siodło - Jodłowy Gaj "Sprzęt Jodłowego Gaju" 6100 SJ lub 65 SC
Czaprak - Fort Pinta "Sprzęt Fortu Pinta" 7100 SJ lub 73 SC
Owijki - Jarlaheim "Butik Galop" 75 SC

Nie wiem, jak Wam, ale dla mnie ten zestaw jest idealny na nadchodzące święto.
Zamierzam jeździć w nim dzisiaj i jutro, więc jeśli mignie Wam ktoś biało czerwony...
to jestem to ja :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka