SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 11.05

2016/05/11

Aktualizacje 11.05

Hejoszki :3

Stwierdzam, że jestem zuaa, bo wstawiam post, jak już zrobiłam zadania z aktualizacji xD
To było za silne :v

Więc... Przejdźmy już do aktualizacji.
Bo to nie tak, że pewnie przeczytaliście o nich na 1827364 blogach, 73637383 razy weszliście na stronę SSO, lub po prostu zalogowaliście się do gry :v
Nie, wcale tak nie było.
Czujecie ten sarkazm????



Zawalony most (again...)
Zadania z mostem PPK/Epona możecie odebrać od babeczki w Nowej Grani (Bernardine? Jakoś tak xD)

Nowe łachy
w JCP

Targ kuni
Zwija się z DZW i za tydzień rozwija na Arenie Stajni Jorvik :v

I... To tyle :D
Swój most już zbudowałam. Generalnie, dla tych niewtajemniczonych, most buduje się właściwie tak samo, jak ten na 5 poziomie Srebrna Polana/Jarlaheim.
Donald znów potrzebuje naszej pomocy, ponieważ nadal boi się wysokości i wody i pewnie jeszcze paru innych rzeczy :D


PS Przepraszam, za brak Przydatnej Niedzieli w tą... niedzielę xD Przygotowuję coś dużego i trudnego (dla takiego laika, jak ja) na najbliższą niedzielę :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka