SSO z Lydią Kinglake: Przydatna Niedziela #1

2016/05/01

Przydatna Niedziela #1

Cześć :)

Postanowiłam wprowadzić na bloga pewną... innowację?
Nową serię :)
Przydatna Niedziela - to, publikowany co tydzień w niedzielę szok! post, zawierający jedną przydatną bądź nie wskazówkę, buga bądź tip :)
Wprowadzając to mam zamiar umilić Wam grę, robienie zadań i reputacji, trenowania konia, czy robienie nielegalnych rzeczy if ju noł łot aj min B))
Mam także nadzieję, że seria Wam się przyda i dowiecie się z niej czegoś nowego :D

Dzisiaj wjeżdżamy z niby małym problemem, ale jednak uciążliwym.
Zdarzyło Wam się kiedyś, robiąc zadanie lub wbijając reputację, zetknąć się z ograniczeniem prędkości konia? Na pewno tak. Jest to najczęściej spowodowane tym, że w zadaniu Wasz koń musi dźwigać duży ciężar. I o ile w zadaniach fabularnych nie jest to zbyt wkurzające, tak w questach codziennych staje się naprawdę irytujące. To, jak codziennie spędzacie 10 minut na robieniu zadania, gdy bez ograniczenia prędkości moglibyście je zrobić w 3 ;-;
W każdym razie, ja przekonałam się o tym, gdy zaczęłam codziennie i regularnie wbijać reputację u Rickiego w Nowej Grani. Grrr... Jak to strasznie wkurza, kiedy codziennie musicie jechać tym wolnym galopem, wywożąc te durne śmieci mieszkańców :") A u tej postaci zadania na reputację codziennie są takie same, więc no...
Odkryłam bardzo przydatnego tipa, który sprawia, że męczące Nas wszystkich ograniczenie znika :)
Mianowicie:

Zaakceptuj zadanie z wywózką śmieci (albo inne zadanie z obciążeniem dla konia). Podjedź do pierwszego kosza na śmieci (lub do Twojego celu z innego zadania). Załaduj na konia worek (lub inny przedmiot, jeśli bierzesz inne zadanie). Gdy worek już znajduje się na grzbiecie, zsiądź z Twojego rumaka i wsiądź na niego ponownie :) 
Voilà. Ograniczenie zostało zdjęte i do woli możesz jeździć cwałem po Nowej Grani z worem śmieci na tyłku konia :D

UWAGA! Aby ograniczenie działało przez całe zadanie musisz zsiadać i wsiadać na konia za każdym razem, gdy umieścisz obciążający przedmiot na zwierzaku!

Mam nadzieję, że nowa seria się Wam spodoba i będziecie z niej chętnie korzystać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka