SSO z Lydią Kinglake: Top 5 #1: Najładniejsze miejsca w SSO

2016/05/26

Top 5 #1: Najładniejsze miejsca w SSO

Hey

Witam w nowej serii na blogu. Jak sama nazwa wskazuje, posty będą dotyczyły moich ulubionych, lub wręcz przeciwnie, rzeczy na SSO. I tak właśnie zaczynamy od TOP5 ulubionych miejsc w SSO :)

5. Wyspa obok Stajni Złotych Liści

Nie wiem, czy wszyscy kojarzą o co mi chodzi xD
To wyspa, do której dostęp dostaje się po wykonaniu zadania z Przemytnikami. Aby się na nią dostać należy popłynąć łódką z plaży przy Stajni :)
Szczerze? Nie bardzo lubię DZW. Głownie dlatego, że kojarzy mi się z jesienią, która jest moją, drugą w kolejności, znienawidzoną porą roku. Serio. Ten ciągły deszcz, zimny wiatr i nudne, brązowe kolory... Aż mam ciary.
Natomiast to miejsce oczarowało mnie - zawsze spokojne, bez nadmiernej ilości graczy, zawsze puste. Ma się wrażenie, że jest się jedynym graczem na serwerze xD Jeszcze nigdy nikogo tam nie spotkałam, a dosyć często tam siedzę, gdy chcę pobyć sama.


4.Urwisko w Jodłowym Gaju

To miejsce kojarzy chyba każdy. A jak nie kojarzy, to pozna z zadań z Lisą. Piękny widok na całe Jorvik. Widać stamtąd Zamek, Wiatrak, Fort Pinta. Generalnie wszystko. I chociaż trudno tam trafić to i tak często tam jeżdżę, bo naprawdę warto. Co prawda, od dodania PPK widoczek troszkę się zepsuł, bo oddalona od nas wyspa staje się białą plamą.


3.Valedale

To miejsce zna każdy - piękna stajnia (kiedyś moja macierzysta), kwitnące kwiaty, tajemniczy padok, ukryty w górach, spadające płatki z drzew, kamienny most i pnąca się w górę śniegowa dróżka - to wystarczy, aby uznać to miejsce za niesamowite. Valedale to jedno z ładniejszych miejsc na SSO. Będąc tam czuje się tę mistyczną moc Druidów.


2.Sekretny Krąg Druidów

Tak naprawdę powinnam zaliczyć go do Valedale, lecz nie miałam do tego serca. To miejsce bije na głowę każde miejsce w Valedale i każde miejsce z poprzednich. Podoba mi się ze względu na wszechobecny tam mrok, na te ciemne kolory. Coś niesamowitego.


1. Kocioł

Miejsce pierwsze w rankingu zajmuje same centrum Kotła w Eponie. Tym osobom, które jeszcze tam nie były serdecznie polecam - piękne jeziorko, otoczone roślinami, mgła unosząca się nad wodą, sprawiająca, że wszystko staje się niezwykle tajemnicze, a głębiej, za wodą, ledwo widoczna ciemna jaskinia.


Nie wiem, co ile będzie wstawiany post z tej serii. Możliwe, że ustalę jakiś próg wyświetleń :) W każdym razie czekajcie na kolejny post z TOP5. Następny temat to TOP5 ulubionych koni :D


4 komentarze:

  1. Świetna seria! Więcej takich! Twoja Lamciaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Skąd masz tę wabiącą czcionkęęęęę???

      Usuń
    2. Dzięks, Lama xD Nie mam pojęcia, o którą czcionkę ci chodzi, ale zakładam, że o tą podświetloną xD Była w szablonie. A szablon stąd - http://wioskaszablonow.blogspot.com/
      Tak dokładnie to ten - http://ruda9.deviantart.com/art/1297-Cisza-blogger-template-by-Mrs-Black-601593669

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka