SSO z Lydią Kinglake: Nowa zajawka- prowadzenie koni!

2015/12/15

Nowa zajawka- prowadzenie koni!

Witajcie!

  StarStable uraczyło Nas krótką zapowiedzią z prowadzenia koni, które pojawi się 16.12. Tak, jak to było w przypadku skoków, trzeba będzie spełnić parę warunków:

I. Po pierwsze, aby móc prowadzić konia będziesz musiała być Star Rider 
II. Po drugie: będziesz musiała mieć CONAJMNIEJ 10 lvl (więc ten, kto jeszcze go nie wbił niech lepiej zabiera się do gry!)
III. I po trzecie: będziesz musiała zapłacić JEDNORAZOWO 135SC. Gdy to zrobisz prowadzenie koni będzie dostępne na wszystkich twoich koniach.



Jak można zobaczyć w komentarzach na instagramie StarStable- wiele osób "burzy się" z konieczności płacenia za tą opcję. Moim zdaniem nie jest to jakaś wielka krzywda i od razu, gdy zasiądę do gry mam zamiar zapłacić co trzeba i cieszyć się tak długo wyczekiwaną opcją!

Zmieniłam także wygląd bloga na bardziej świąteczny, bo w końcu został tylko tydzień do Świąt! Cieszycie się? Bo ja bardzo! Jak myślicie - co dostaniecie na Święta? Lub co chcielibyście dostać? U nas w klubie słyszałam, że sporo osób dostaje swoje wymarzone LT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka