SSO z Lydią Kinglake: Rodzinka się powiększa oraz Weekend Podwójnych StarCoins!

2015/12/19

Rodzinka się powiększa oraz Weekend Podwójnych StarCoins!

W ten weekend zespół SSO zrobił Nam przedświąteczną niespodziankę i wprowadził Podwójne Starcoins!
Oferta trwa do poniedziałku tj. 21.12 do godziny 8:00!
Także bierzcie kasę w dłoń i lećcie kupować!

Ponadto moja mała rodzinka koni powiększyła się o trzy nowe rasy. Miałam w planach kupić tylko Islanda i Araba, ale gdy zobaczyłam tego Quartera w stajni to od razu się w nim zakochałam!

Waterwhisper


Moonshade

StarAngel

1 komentarz:

  1. Mówiłaś że nie lubisz koni ze starymi animkami XD twoja-kochajaca-lamcia

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka