SSO z Lydią Kinglake: Nowy klub - Evil Titans!

2015/12/07

Nowy klub - Evil Titans!

Czeeść :)
  Nadal brak jakichkolwiek zadań. I znowu miałam wolne od szkoły :) 
Dołączyłam wczoraj do nowego klubu - Evil Titans. Miłym zaskoczeniem było to, że dołączyłam do niego parę minut przed tym jak członkiem została moja koleżanka z poprzedniego klubu! I od razu załapałam się na mój pierwszy, mikołajkowy rajd z Nimi: Farma Steva-Głuche Lasy-Valedale-i na samym końcu Nasze ulubione DUD. Trwał około 20 minut, bo w DUD skończyła Nam się trasa i wszystkie utknęłyśmy w jednej dziurze. 

Głuche Lasy

DUD-Zamarznięta Droga

DUD-Droga Popiołów

DUD-Zamarznięta Droga

"SUPER KLUB!!!! :D I najlepsi członkowie!!!! :3
 
DUD-Droga Popiołów
I mój heroiczny skok, poprzedzający utknięcie w dziurze :P



  A tak abstrahując- KTO JESZCZE NIE MOŻE SIĘ DOCZEKAĆ NOWEJ RASY KUCÓW?! Bo ja po prostu umieram z niecierpliwości. Słyszałam, że większość z nich znajdować będzie się w Eponie (jeszcze przeze mnie nieodblokowanej), ale jeden ma być gdzieś poza. Poza tym p.Ola podobno mówiła, że będą "dosyć drogie", chociaż podejrzewam, że 1000SC kosztować raczej nie będą ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka