SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 15.06

2016/06/15

Aktualizacje 15.06

Cześć i czołem!
Kluski z rosołem xD

Miałam nadzieję na nowe zadania w dzisiejszej aktualizacji. Wszystko na to wskazywało - zmiana Wysp Zachodzącego Słońca, te wszystkie rozwalone kolumny, kamienie. 
Jednak SSO miało zupełnie inne plany i dało nam...

Świnie do torby. Własnie tak... Świnie. Do .Torby.

Chociaż nie bardzo podoba mi się pomysł jeżdżenia ze świniakiem w torbie, to i tak jedną kupiłam xD



Także, no... Możecie być pewni, że Szynka będzie się u mnie dobrze czuć xD

A tak z innej beczki...

Targ koni
rozbił się w Srebrnej Polanie

Nowe łaszki
w JCP.

To koniec dzisiejszych aktualizacji :/ Spodziewałam się czegoś lepszego od Szynki w torbie. Nie to, że narzekam xD


1 komentarz:

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka