SSO z Lydią Kinglake: Nowy kod dla LT - Wakacje!

2016/06/24

Nowy kod dla LT - Wakacje!

Witam wszystkich :D

W końcu nadszedł ten długo wyczekiwany dzień! Witam Was w pierwszym Wakacyjnym Poście!
I to jakim! SSO postanowiło nagrodzić posiadaczy oferty LifeTime małym upominkiem w postaci ślicznej czarno-białej koszulki VIP.

Aby dostać koszulkę musisz:

1. Zalogować się na swoje konto na starstable.com.
2. Wejść w zakładkę "Kod promocyjny".
3. W puste pole wpisać kod SSOSHIRT.

I gotowe - od tej pory jesteś szczęśliwym posiadaczem VIP-owskiej koszulki.
UWAGA! Kod będzie działać tylko i wyłącznie dla posiadaczy LT! 


No więc w końcu mamy upragnione wakacje. Znaczy to jeszcze więcej czasu na granie w SSO, spotykanie z przyjaciółmi i wygłupy. Pamiętajcie, aby ten czas spędzić ostrożnie i zbytnio się nie poharatać i wrócić do szkoły cali i zdrowi!

9 komentarzy:

  1. A na jakim serwerze jesteś? Bo ja na lasku.
    Bo wiesz, myślałam tak sobie że mogłybyśmy się dzisiaj spotkać na sso, co ty na to?
    ~Panda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj ogarniam trochę klub :/ Jestem na Miodku. Po boku masz obrazek, gdzie jestem xD

      Usuń
    2. No tak zapomniałam że tam jest obrazek xD
      Ja mogłabym się przenieść na miodek na jakiś czas wtedy kiedy byśmy mogły się spotkać gdybyś chciała.
      ~Panda

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jam tenszkinć za tobom :'(

      Usuń
    2. No weeź :c
      ~Łydka

      Usuń
    3. Ooo... Lana sory za tamto na sso że cie tak nękałam, wybaczysz? W ogóle pamiętasz mnie? Ja to ta co cie wkurzałam na uje w sso gdy ty byłaś z klubem a puźniej ode mnie uciekałyście :D Sorki ale miałam wtedy taką podjarkę że cie spotkałam i wgl ale chcę teraz tylko wiedzieć czy sie nie obraziłaś i czy mi wybaczysz?
      ~Smutna Panda

      Usuń
    4. Ooo... Lana sory za tamto na sso że cie tak nękałam, wybaczysz? W ogóle pamiętasz mnie? Ja to ta co cie wkurzałam na uje w sso gdy ty byłaś z klubem a puźniej ode mnie uciekałyście :D Sorki ale miałam wtedy taką podjarkę że cie spotkałam i wgl ale chcę teraz tylko wiedzieć czy sie nie obraziłaś i czy mi wybaczysz?
      ~Smutna Panda

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka