SSO z Lydią Kinglake: Mity i zagadki StarStable

2016/06/17

Mity i zagadki StarStable

Hej ho, hej ho!

Post zupełnie inny od reszty. Przez parę ostatnich dni, może nawet tygodni, zbierałam potrzebne mi do tego materiały. Teraz jestem już gotowa. Zamierzam obalić mity i wyjaśnić niektóre zagadki SSO.

Uwaga! Pamiętajcie, że nikt nie jest nieomylny, a niektóre odpowiedzi zna tylko zespół StarStable. Moje zapiski to tylko moje rozważania na niektóre tematy - nie zawsze muszą się one równać z prawdą :) Jestem tylko graczem - takim samym jak Wy.


~UKRYTE GWIAZDKI~

Często spotykam się z pytaniami, czy za znalezienie wszystkich gwiazdek coś się dostaje. Kiedyś nawet usłyszałam, że podobno dostaje się LT, parę dni SR, albo SC.
NIE. To nie jest prawda. Za gwiazdki nie dostaje się nic. Samo szukanie ich jest zabawą i powinno sprawiać Wam przyjemność. Także jeśli tak nie jest - śmiało możecie dalej nie szukać, bo nic za to nie dostajecie. 
Czasami, gdy myślę sobie o takich osobach - osobach, które robią coś tylko wtedy, gdy mają z tego jakieś korzyści - chcę mi się płakać. (Bez hejtów xD)


~SAMOBÓJCZA KROWA~

Tak, tak wiem. Ta cała teoria już się robi nudna, ale pozwólcie, że powrócę do niej ostatni raz. 
Ten, kto nie wie o co chodzi - odsyłam go tutaj [link]. Radzę przeczytać jeszcze przed przeczytaniem dalszej części postu.
Przechodzę od razu do rzeczy: KROWA NIE CHCE POPEŁNIĆ SAMOBÓJSTWA (jak to brzmi xD). To tylko teoria wymyślona przez graczy. Trochę zbyt makabryczna teoria, jak na grę, w którą grają ośmiolatki, nie sądzicie? W każdym razie sama pani Ola potwierdziła, że krowa nie ma samobójczych myśli. Jasne - to dziwne, że tak się zachowuje. Wszystkie zwierzęta na tej farmie są dziwne! 
Mimo wszystko - postanawiam zostawić teorię na blogu Uważam, że jest naprawdę ciekawa i warto na nią luknąć :D


~KLĄTWA FRYZÓW~
Istnieje historia mrożąca kre w żyłach (sarkazm). Mówi ona o Sally, przeklętej dziewczynie. Powiadają, że Sally to niska dziewczyna, w czarnej sukni, a jej oczy świecą jak latarnie. Powiadają także, że jeździ ona z zamkniętymi oczami lub osłania się kapturem, by nie zobaczono jej z daleka w nocy. Legenda mówi, że gdy pojedziesz o północy na farmę Unfortunate Dews na najczarniejszym Fryzie i napiszesz słowa Sally, Sally przyjdź tu do Nas!, zejdziesz z konia i zaczaisz się w krzakach, mroczna dziewczyna przyjdzie i zawładnie Twoim koniem. Po tym wszystkim już do końca życia będziesz widziała swojego Fryza, nawet, jeśli będziesz na innym koniu.
To najgłupsza rzecz, jaką kiedykolwiek słyszałam.
Ludzie! Błagam nie wierzcie w takie głupoty :") 
Noc jest od spania, a nie od wywoływania Sally na Opuszczonej Farmie. 
Zamawiam trochę rozumu dla tych, którzy w to wierzą i gromkie oklaski dla tych, którzy uważają, że to głupota :D


~GORSZY SPRZĘT NA CS - GWARANCJA DALSZEJ GRUPY~

Bujda! Generalnie chodzi o to, że gdy założysz gorszy sprzęt na czas przydzielania do grup, to przydzieli cię do niższej grupy - a co za tym idzie - będziesz miała większe szanse na wygraną.
Uwierzcie, sprawdziłam to. Przez ostatni tydzień robiłam tak na wszystkich CS, na których byłam. I za każdym razem lądowałam w grupie pierwszej. Są ludzie, którzy twierdzą, że to prawda. Ja natomiast sądzę, że to zwykły przypadek. 
Grupy na CS ustalane są pod względem lvl'a gracza. 


~SALY~

Krążą plotki, że istnieje hacker o przezwisku "Saly". Podobno, gdy wpisze się w pole dodawania znajomych jej imię, "Saly", to pojawi się ona na Twojej liście znajomych pod normalnym imieniem i nazwiskiem, jak gdyby była normalnym graczem. Podobno jakiś czas po dodaniu zhackuje ona Twoje konto.
To druga najgłupsza rzecz, jaką słyszałam. Wydaje mi się, że jest to tak niedorzeczne, że nawet nie trzeba tego tłumaczyć.
W każdym razie - dla potwierdzenia moich słów dodałam tą Saly do swoich znajomych. Rzeczywiście wygląda na to, że ktoś taki istnieje (po wpisaniu i zatwierdzeniu nie wyświetla się komunikat, że taka osoba nie istnieje), ale sądzę, że jest to po prostu błąd ze strony zespołu StarStable. Wpisałam, zatwierdziłam i co? I żyję xD Nikt nie zhackował mi konta, a od tamtej pory minęły jakieś dwa tygodnie.


Mam nadzieję, że podobał Wam się post :)

10 komentarzy:

  1. Mi jest po prostu żal tych głupiutkich osób które wierzą i wymyślają creepypasty o Star Stable. Choć już jedna jest i zanosiłam się śmiechem widząc miniature na YouTube. Głupota graczy z nudów mnie po prostu rozwala, chodzi mi na przykład o ten wymysł z płaczem w zamku, a płacz jest tylko wtedy gdy Linda jest uwięziona w zamku i potem niczego takiego nie ma, na Farmie Dews nic nie straszy, jeździłam sobie nie raz w nocy jak i z resztą po całej mapie z nudów i co i nic. W Głuchych lasach również nic nie straszy, z resztą NIGDZIE nie straszy, jak osoby są tak wrażliwe, to albo niech przestaną oglądać horrory lub czytać historyjki w Internecie, albo niech idą spać, bo wymyślanie takich głupot w grze w którą grają też i małe dzieci, to nie jest śmieszne a wręcz żałosne. Takimi bzdurami nikt się nie wybije, jedynie może głupotą bo wymyśla sobie coś czego nie ma - jak dla mnie zbyt przewrażliwione osoby które takie rzeczy wymyślają i jeszcze inne osoby biorą w tym udział by "udowodnić" i wstawić na YouTube czy nawet bloga taką ów głupią bajeczkę. Śmiechu warte dosłownie. :\

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do lvl'a na cs bywa różnie. Gdy miałam coś koło 16 lvl, może 17 byłam w gr 2 lub 1 i były osoby z 14, a nawet może 12 lvl'ami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Sally to największa bujda... W sylwestra była 24:00 i byłam na f Dews... Było mnustwo osób na fryzach, wszyscy robili ten rytułał. Ja też. Nic ani nikt nie przyszedł, jakby co to wszyscy udawali... Straszna bujda, a o tej krowie to nie mam ani słowa XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszecie tu o mnie?
    Sally




    Żart. Sally to zwykła bujda. Nie woerzcie małym dzieciom ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli o mnie chodzi, to niedawno była afera że ona istnieje. Istnieje. Pod postacią graczów, którzy robią sobie bugi żeby nie mieć nicku i próbują straszyć. Jedna Sally? Ok Fajne. Można się przestraszyć. Dwie Sally? Trzy Sally? Wtedy to jest tylko śmieszne.
    Pozdrawiam
    ~~Karmell

    OdpowiedzUsuń
  7. ONA INTNIEJE WIDZIAŁAM JAK ZABIERA KONIA MI TEŻ ZABRAŁA SORRY ALE DOPIERO CI CO NIE WIERZĄ SĄ GŁUPI!!! ŻAŁUJĘ ŻE WOGÓLE TACY LUDZIE ISTNIEJĄ! I PROSZE WAS NIE KOMENTUJCIE TEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hje Hje skomentowałam. Ale pamiętam jak kiedyś śię wystraszyłam jak jakiś gracz bawił się czarnym fryzem w dzikie konie :/

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka