SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 22.06 - czyli świętowanie najdłuższego dnia roku czas zacząć!

2016/06/22

Aktualizacje 22.06 - czyli świętowanie najdłuższego dnia roku czas zacząć!

Cześć, ludziska!

Sporo się dzisiaj w moim SSO-wskim życiu zmieniło, dlatego postanowiłam zmienić coś na blogu.
Jak widzicie zmieniłam szablon - ten jest o wiele jaśniejszy i przejrzysty. 

Dodatkowo postanowiłam staranniej pisać posty (zwłaszcza te o aktualizacjach, bo do tej pory były t tylko króciutkie wzmianki o tym, co się dzieje).

Mam nadzieję, że zmiany się podobają i będą się podobać :)


W tym tygodniu aktualizacji, tak jak wielu graczy podejrzewało, rozpoczynamy świętowanie Sobótki!
Jest to niezwykle ważny dzień dla mieszkańców całego Jorvik. Sobótkę świętują wszyscy, celebrując najdłuższy dzień roku, a zarazem najkrótszą noc.
Najbardziej zaaferowany wydaje się Steve, który podjął się organizacji całego przedsięwzięcia. Niestety biedaczek nie przemyślał wszystkiego dokładnie i wprost utonął w zaproszeniach na Święto!
Dlatego właśnie potrzebuje Naszej pomocy. 

Aby rozpocząć zadani związane z Sobótką pojedź do Steve'a. Ma on masę zadań organizacyjnych!

Dodatkowo mieszkańcy Srebrnej Polany pożegnali się z Eddie i Ferdinandem, którzy zawitają ponownie w ich rejonach dopiero za sześć tygodni. Natomiast nasi wędrowcy powoi zaczynają rozkładać namioty w Wiosce Rybackiej, gdzie już za tydzień będzie można zakupić od nich przepiękne konie.

W Jorvik City Plaza także roi się od nowości. Dopiero co przyjechała nowa dostawa przepięknych letnich ubrań!

To tyle, jeśli chodzi o aktualizacje. 
Łapcie parę fotek zrobionych przeze mnie podczas robienia dzisiejszych Sobótkowych Zadanek :3

Słupi i liście - są!
Profeszynal cenzura by Łydka xD



Dzieciak wygląda na bardzo zadowolonego z nowej ozdoby, czyż nie? 

Jeszcze jeden news:
oficjalnie skończyłam WSZYSTKIE dostępne zadania.
Dosłownie przed dwudziestoma minutami wbiłam repkę PODZIWIANIA w Klubie Wędkarskim w DZW ^^
Tak strasznie się cieszę, bo robiłam ją już parę mięsięcy xD Tak nie lubiłam łowić, ale teraz mam już z głowy. Ostatnio tez oddałam wszystkie szkielety i również zakończyłam działalność w DUD.

Patrzcie, jak się Dzieciak cieszy :D Aż wyszczerzył zęby xD

A więc to tyle z dzisiejszego posta o aktualizacjach :)

9 komentarzy:

  1. Według mnie to te zadania z aktualizacji są fajne.
    Gratulacje że skończyłaś tą repke ja też jestem już bliżej końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :3
      ~Łydka

      Usuń
    2. Dlaczego napisałaś z anonima?

      Pozdro
      ~Panda

      Usuń
    3. Bo jestem zalogowana na inne konto i nie chce mi się wylogowywać xD
      ~Łydka

      Usuń
    4. A spoko, czekam z niecierpliwością na ten nagłòwek co miałaś mi zrobić :D
      ~Pandeł

      Usuń
    5. Przecież napisałam, że nie umiem robić editów xD

      Usuń
    6. No tak ale pisałaś że możesz ewentualnie zrobić mi coś podobnego to tego co masz na blogu.
      Bardzo bym cię prosiła żebyś zmi to zrobiła.
      Oki?
      ~Panda

      Usuń
    7. Ok, ale nie wiem na kiedy będzie gotowe, bo mam teraz sporo pracy :/

      Usuń
    8. Spoko zaczekam, mi się tak za bardzo nie śpieszy.
      ~Pandełek

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka