SSO z Lydią Kinglake: Nowe ceny Fryzów - niespodzianka?

2016/06/30

Nowe ceny Fryzów - niespodzianka?

Witajcie ponownie!

Jako, że śledzę wszystkie możliwe strony, na których zespół SSO dodaje jakiekolwiek nowe informacje, dlatego możliwe, że jesteście jednymi z pierwszych graczy w Polsce, którzy dowiedzą się o tej nowości!

Pewnie większość z Was zauważyła już, że cena Fryzów spadała do 790 SC! StarStable tłumaczy Nam tą nowinę tak:


W tłumaczeniu:

Czujecie tę magię Fryzów?
Zauważyliście już, że zmniejszyliśmy cenę Koni Fryzyjskich?! Chcemy podarować Wam specjalną okazję na zakup tego konkretnego modelu Fryza, zanim nadejdzie niespodzianka z nimi związana!
Jaka będzie Twoja decyzja? Skusisz się na niską cenę Fryza, czy może oszczędzisz SC i zaczekasz na nowość?
Nadchodzą niesamowicie ekscytujące czasy dla fanów Fryzów!

Co to może oznaczać? Łatwo się domyślić:
Ekipa SSO ma zamiar odnowić konie fryzyjskie! Jestem tak podekscytowana tą wiadomością, bo są to naprawdę niesamowite konie. Sama nie przepadam za końmi ze starymi animacjami, dlatego bardzo cieszę się z odnowienia ich. Mam nadzieję, że stanie się to stosunkowo niedługo, żebym mogła go jak najszybciej zakupić!
Już sobie wyobrażam tą czarną piękność z nowymi animacjami... Te piękne szczotki przy kopytach i czarna, błyszcząca sierść!
Coś pięknego.

Więc jedyne, co możemy tylko zrobić to czekać z niecierpliwością na nowe Fryzy!


7 komentarzy:

  1. O jeny! Fryzy to jedna z moich wielu ulubionych ras koni w SSO. Nie mogę się doczekać ich odnowienia! :D
    Lecz teraz mam dylemat.. Wiem, że Fryzy na bank nie przekroczą 1000sc, ale teraz kupić długo wyczekiwanego Islanda, czy może właśnie Fryza? Cóż, jeszcze pytanie czy Fryz będzie mi się podobał. (Oczywiście, że będzie Rosełku. :3) Lepiej czekać do soboty aż będę miała 1000sc i kupić jeszcze 2000. B)
    Tak wgl, miło mi było Cię dzisiaj spotkać. ^^

    ~ Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie również, Rose ^^
      Na Twoim miejscu zaczekałabym do następnej soboty (bo prawdopodobnie będą Podwójne) i wtedy kupić obydwa xD Oczywiście pod warunkiem, że nowe Fryzy dojdą w najbliższą środę :)

      Usuń
  2. Ejjjj a ja tyle za nie dałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja akurat ostatnio myślałam nad zakupem fryza a tu proszę taka niespodzianka! Dobrze że nie kupiłam, kupie sobie gdy obniżą cene to przynajmniej zaoszczędzę sobie sc xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena już jest obniżona. Obniżyli ją, bo zapewne niedługo wejdą Fryzy z nowymi animacjami, które pewnie będą droższe.

      Usuń
  4. !!!LOL fyzury kosztują teraz 19!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka