SSO z Lydią Kinglake: Archeologia w DUD i Oponie

2016/08/04

Archeologia w DUD i Oponie

Hej, cześć i czołem!

Chcę tylko poinformować, że zaktualizowałam poradniki - teraz pojawiły się tam również archeologia w DUD (współrzędne skałek) oraz archeologia w Eponie (współrzędne skałek, które udało mi się z dziewczynami odnaleźć do tej pory).

Także, gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam!

Dodatkowo - z bloga znika dość kontrowersyjny post. Główna zainteresowana odezwała się do Nas i spór został zażegany. Także post wraca do wersji roboczej (na wszelki wypadek). 

4 komentarze:

  1. Akurat szukałam archeologii w DUD. Kocham Cię za to, łapiesz obserwajkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli, że "walka" jest już skończona? :D

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka