SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 03.08 - czyli jak (nie)zmobilizować do szukania szkieletów

2016/08/03

Aktualizacje 03.08 - czyli jak (nie)zmobilizować do szukania szkieletów

Hej, cześć :D

Witam w kolejną piękną środę. Jak co tydzień zawitały do nas aktualizacje o których zapomniałam - ah ta praca). 

Dziś tak długo wyczekiwane nowe zadania, kończące się repką. Co już nie jest takie fajne. Dość długo męczyłam się ze szkieletami w DUD - ostatni zebrałam niecały miesiąc temu, a Podziwianą w A.A.E. wbiłam dosłownie parę dni temu razem z Sylv na naszej nocnej eskapadzie do DUD.

Tu macie moment jej pięknego utknięcia w dziurze. Na szczęście wydostała się w parę minut xD
W każdym razie - wracając do tematu posta - zadania rozpoczynamy o profesora Jury, który chwali Nas za Nasze niezwykłe postępy i talent do archeologii. Dziadek daje Nam list (z pochwałami o Nas - aż się zarumieniłam *^*) i prosi o dostarczenie do Hawaii Jones z Nowej Grani (czyż to nazwisko nie brzmi znajomo?). Ta prosi Nas o pomoc w odnalezieniu Rogu Araxas. Sama nie może tego zrobić, bo coś tam ma z girą, idk. W każdym razie podróż usłana jest jak zwykle wszelkimi trudnościami - zaczynając od super-duper trudnych zagadkach, poprzez kopanie jakichś waz, aż po szukanie krzyża na Wyspach Zachodzącego Słońca (do tej pory nie wiem o co tam chodziło - znalazłam te wazy przez przypadek xD). Na sam koniec uciekamy z dziury w Kotle przed lawiną. Ledwo co uchodzimy z życiem - też norma. 
Tak btw - tajemnicze kolumny były potrzebne do zadań - ha! A nie mówiłam? Hmm?

W każdym razie Hawaii po całej wyprawie w końcu mówi Nam wszystko, co wie o archeologii w Eponie. Znów mamy cztery miejsca do szukania, znów mamy cztery komplety do oddania i ludzia, u którego możemy wymieniać tego, czego nie chce kolejny profesorek (ten boi się wszystkiego wokół - dlatego my kopiemy za niego). 

Co jeszcze?
Ah tak!
Menu (ten nasz smartfon) troszkę się zmieniło. Teraz mamy zakładki Gra (usunięcie kapelusza, nowa opcja obracania mini-mapki oraz ukrywanie interfesju), Audio (wszystko, co związane z dźwiękiem) oraz Grafika (wszystko, co związane z obrazem).

Nowa opcja - obracanie mini-mapki
Szczerze? Polubiłam ją od razu. I w sumie nie wiem czemu - nie wnosi do gry nic szczególnego, oprócz tego, że łatwiej jest Nam ogarnąć, w którą stronę świata jedziemy.

Jak zwykle nowe ubrania i wyposażenie w JCP oraz Targ Koni za tydzień w Srebrnej Polanie.

I to właściwie wszystko.
O! Zapomniałabym - już niedługo stworzę nowy poradnik - skałki w DUD oraz skałki w Eponie. Jestem w fazie spisywania współrzędnych skałek, które znam (z ogromną pomocą Sylvie Graylake ze skałkami w Eponie - większość pochodzi od niej).
W późniejszym etapie dojdzie także pewnie mapka z mniej więcej zaznaczonymi miejscami do kopania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka