SSO z Lydią Kinglake: Kod na koszulkę

2016/08/15

Kod na koszulkę

Dobry wieczór wszystkim

Jest właściwie noc, a ja przychodzę do Was z kodem na koszulkę. 

W każdym razie nie mam pojęcia, czy kod jest tylko dla LifeTime czy też może dla wszystkich (podejrzewam jednak, że dla wszystkich graczy).

Co zrobić, aby dostać tą szkaradną koszuleczkę?

1. Zaloguj się na stronie starstable.com
2. Wejdź w zakładkę Kod Promocyjny
3. W puste pole wpisz FERRAGOSTO (cokolwiek to znaczy - internety mówią, że jakieś włoskie święto, idk)
I gotowe. To cudeńko jest już twoje :D


2 komentarze:

  1. Kod jest dla wszystkich graczy, bo mi napisało, że kod jest zaakceptowany. Nw czy ta bluzka jest aż tak okropna jak ty mówisz, bo jej jeszcze nie widziałam. Zobaczę ją jutro. ^^

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie? Może tobie się spodoba? Każdy ma inny gust :D

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka