SSO z Lydią Kinglake: Bardzo łatwe kody i epicka niespodzianka

2016/08/17

Bardzo łatwe kody i epicka niespodzianka

Witam ponownie :D

SSO opublikowało już pierwszy z pięciu kodów.
Jest to SSOONE
Jak nietrudno się domyślić kolejne to 

SSOTWO
SSOTHREE
SSOFOUR
SSOFIVE

Także kody do zgadnięcia trudne nie były. Dają, tak jak to było powiedziane, 250 SC.

Zadania z dzisiejszej aktualizacji były krótkie, niezbyt ciekawe. No ale tak to już czasami bywa. Dodatkowo - z czego bardzo się cieszę - nie kończył się repką z łowienia, jak podejrzewałam.

Aaaa jeszcze na deser - wiem, co będzie dodane w środę za tydzień. Byłam tak sprytna, tak dociekliwa i tak spostrzegawcza, że dostrzegłam to:

O to:



Tak, właśnie tak - CS W EPONIE!
Nawet Dzieciak się cieszy - jak zawsze.
W każdym razie, trochę przesadziłam, bo te chorągiewki i maszty wcale nie były tak małe i trudne do zauważenia xD


6 komentarzy:

  1. ej to nie były kody do zgadnięcia one były kolejno na instagramie, fb, snapie i yt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiem - pisałam o tym w poprzednim poście. Chodziło mi o to, że jak się zobaczyło pierwszy kod na Facebook'u to już nawet nie trzeba było wchodzić na inne Social Media - można je było zgadnąć :/

      Usuń
    2. możliwe, ale ja tak przez przypadek na YT , więc dociekałam dalej hehe

      Usuń
  2. Super, jak wróce to wpisze te kody. Pozdrowienia z obozu.
    ~Daria

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka