SSO z Lydią Kinglake: Zajawka - Nowe Fryzy!

2016/07/02

Zajawka - Nowe Fryzy!

Hej :)

Od razu przechodzę do tematu, bo nie mogę się doczekać, tego co chcę Wam przekazać!

Moje podejrzenia z poprzedniego postu się sprawdziły! Fryzy dostaną swoją szansę na zabłyśnięcie i otrzymają nowy wygląd oraz animacje!

StarStable pokazało Nam na swojej stronie małą zajawkę, jak będą wyglądać:


Czyż nie jest piękny? 

Moim zdaniem grzywa troszeczkę za krótka :/ Mogliby ją odrobinę wydłużyć, ale i tak jest przepiękny!

Mam nadzieję, że już niedługo pojawią się w grze :)

3 komentarze:

  1. Ja...także oczarowana tą pięknością...he he xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mnie się zdaje, że mają troszkę za małą łepetynkę? xD Ale same w sobie śliczne! ;3

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę mają, ale to może wina perspektywy (to samo wmawiam sobie z grzywą xD)
      ~Łydka

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka