SSO z Lydią Kinglake: Aktualizacje 27.07 - brązowo-karmelowe szaleństwo!

2016/07/27

Aktualizacje 27.07 - brązowo-karmelowe szaleństwo!

Dzień doberek!

Dzisiaj aktualizacje skończyły się wyjątkowo wcześnie - już o 11:30 serwery zostały otwarte i mogliśmy zobaczyć co też nowego doszło w tym tygodniu.

A myślę, że miłośnicy Shire, AQH i Angoli będą wniebowzięci.
Reszta cóż... Może przekona się do którejś z tych ras?

W każdym razie SSO dodało po jednej nowej maści Shire, Anglika i American Quarter Horse'a.
Cała trójka jest przedstawiona w brązach.
Oto zajawka ze strony.


Czy tylko moim zdaniem SSO robi coraz gorsze zajawki? To zdjęcia niezbyt oddaje to, jak nowe konie wyglądają. Shire wyszedł wyjątkowo niekorzystnie.
Dlatego też postanowiłam zrobić dla Was osobne, nieco inne zdjęcia. Tak, żeby ten, kto nie może pojechać na razie do Epony mógł zobaczyć jak owe konie wyglądają w grze.

Na pierwszy rzut idzie AQH



Maść: kasztanowato-dereszowata
Cena:  890SC
Miejsce: Nowa Grań (Epona)

Teraz czas na Shire



Maść: gniada
Cena: 949SC
Miejsce: Nowa Grań

Trzeci i ostatni koń to Anglik



Maść: gniada
Cena: 890SC
Miejsce: Nowa Grań

Podsumowując Shire i AQH niezbyt przypadły mi do gustu. Nie mój klimat.
Natomiast Anglik oczarował mnie na tyle, że go kupiłam :)

Oto nowy członek rodziny
WindWay


Od razu wrzucę go również w "Moje Konie". Parę dni temu zaktualizowałam tą zakładkę i znajdują się już tam wszystkie konie, które posiadam. Wygląd prezentacji też się troszkę zmienił, także zapraszam.

Co jeszcze nowego?

Nowe ubrania tylko w JCP. 
Oraz Targ Konie Eddie i Ferdinanda otworzył się w Forcie Pinta :D


To właściwie tyle :D
Nie to, że narzekam, ale z tygodnia na tydzień coraz niecierpliwiej czekam na nowe zadania!



12 komentarzy:

  1. Mi podoba się AQH i anglik bo Shire słabo im wyszedł.
    AQH jest taki w kolorze kakałka <3 a anglik taka czekoladka:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci szczerze, że żaden z tych trzech mi nie przypadł do gustu. Czy tylko mi ten Shire kojarzy się z koniem zimnokrwistym?

    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Ja się przeraziłam po tym zdjęciu na stronie SSO. Makabra - jak te konie tam wyglądają?
      Po zobaczeniu ich "na żywo" najbardziej przekonałam się do Anglika. Shire jest taki sobie, a AQH to porażka, moim zdaniem :)
      ~Łydka

      Usuń
  3. Nowe maści są ok... Najbardziej podoba mi się AQH :) Może kiedyś go kupię?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi raczej żaden z tych koni się nie podoba. Anglik jeszcze jeszcze, ale shire i AQH? Nigdy nie kupiłabym czegoś takiego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością pragnę Cię poinformować droga Łydko, że zostałaś przeze mnie nominowana do challenge'u!!!
    Proszę zajrzeć na mojego bloga Łydko, tu masz link do tego posta:
    http://pandawsso.blogspot.com/2016/07/challenge-trudne-poczatki.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka