SSO z Lydią Kinglake: Zajawka nowych boksów!

2016/07/22

Zajawka nowych boksów!

Hej :)

Dziś na stronie SSO zawitał nowy post z wytłumaczeniem, dlaczego niektóre z środkowych aktualizacji są mniejsze niż inne.

Dodatkowo zespół zdradził Nam tajemnicę, że już pod koniec tego roku do gry zawitają nowe stajnie.
Dał Nam też do wglądu małą zajawkę dotyczącą Naszych boksów. 


Moja opinia? Generalnie podobają mi się bardzo. Mam tylko jedno małe zastrzeżenie dotyczące bramki. Mianowicie  jak będzie ona otwierana?
Zakładam, że nie będzie się to działo automatycznie. Gdyby tak było boksy otwierałyby się, gdybyśmy tylko obok nich przeszli - to byłoby dość uciążliwe.
Wyobraźmy sobie, że idziemy po konie na sam koniec stajni. Przechodzimy obok boksów i wszystkie otwierają się na raz xD

Jestem bardziej skłonna do sposobu, którym otwiera się np. zagrody świnek. Trzeba po prostu kliknąć w odpowiednie miejsce na bramce i brama się otwiera.

I szczerze? Żadne z tych dwóch pomysłów nie bardzo mi się podoba. Sama nigdy nie otwieram zagród świnek, tylko po prostu przez nie przeskakuję.

W każdym razie mam nadzieję, że SSO wymyśli jakiś bardziej przyjemny sposób ;)

A Wy co myślicie o nowych boksach - podobają się Wam, czy może wręcz przeciwnie?
Jaki macie pomysł na otwieranie ich?

3 komentarze:

  1. Według mnie są bardzo ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta stajnia jest prześliczna :3 Szkoda że dodadzą ją dopiero pod koniec roku, chociarz z drugiej strony rozumiem ich że chcą jeszcze wszystko dopiąć na ostatni guzik, lubię jak ktoś się tak stara w tworzeniu czegoś ;)

      Usuń
    2. Ta stajnia jest prześliczna :3 Szkoda że dodadzą ją dopiero pod koniec roku, chociarz z drugiej strony rozumiem ich że chcą jeszcze wszystko dopiąć na ostatni guzik, lubię jak ktoś się tak stara w tworzeniu czegoś ;)

      Usuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka