SSO z Lydią Kinglake: Witamy w rodzinie OnyxKnight "Lancelot"!

2016/07/19

Witamy w rodzinie OnyxKnight "Lancelot"!

Hej, cześć :)

Przychodzę do Was z postem na temat nowych Fryzów. Swojego kupiłam dopiero dzisiaj, więc i dzisiaj pojawi się opinia o nich.

Więc tak... Wybrałam maść bez błyszczących refleksów, ponieważ moim zdaniem dziwnie wyglądają. Także mój Fryz jest bardziej "matowy".

Co do chodów nie mam większych zastrzeżeń - są naprawdę ładne i dopracowane. Skaczą lekko i z gracją, a dębowanie jest podobne, jak to u Anglików. Animacje są przeurocze - to podnoszenie nóżki jest przesłodkie. 
Co do grzywy i ogona - moim zdaniem mają aż za dużo jasnych refleksów - nie wygląda to jakoś bardzo źle, ale troszkę przesadzili ;)
Wielki plus za to, że grzywa porusza się wraz z biegiem i animacjami :)
Ogon trochę za bardzo odstaje, ale nie jest to jakoś widoczne.

Jeden mały szczegół trochę mi przeszkadza. Podczas biegu, stępu, kłusa (ogólnie podczas ruchu) koń podnosi oczy w górę - wygląda to bardzo nienaturalnie xD Ale jak już mówiłam - to mały szczegół.

Moja ocena to 8,5/10 :)
Czyli bardzo dobrze.


Jego imię to OnyxKnight 
Onyx - wiadomo, najciemniejszy kamień szlachetny
Knight - rycerz, wierny, oddany, broniący honoru Króla
Aka: Lancelot du Lac - najsławniejszy rycerz, najznamienitszy Rycerz Okrągłego Stołu.

Myślę, że pasuje idealnie :)


1 komentarz:

  1. Ja jak najbardziej jestem zachwycona nowym wyglądem fryzów i daję 10/10 ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy może mieć swoje własne zdanie - to normalne. Ludzie są różni i każdy ma swoją opinię, gust i odczucia. Ważne jest, aby umieć to wszystko wyrazić w kulturalny sposób. Mam nadzieję, że właśnie takie będą Wasze komentarze - że będziecie w kulturalny, nie uwłaczający nikomu sposób komentować posty na tym blogu. Nikt nie lubi być wyzywany czy obrażany.
Trzeba tylko znaleźć różnicę między hejtem, a konstrutywną krytyką :)
Pozdrawiam, Łydka